Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 noen som har søkt h.skole fra høsten av,ved tidlig opptak,som har fått svar???
winneboo Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Jeg har søkt tidlig opptak men har ikke fått svar. Det sendes ut svar 18 mai forresten
winneboo Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Oi jeg hadde visst fått svar jeg. Skjekket akkurat nå
Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2010 jeg og vil vite så du det på samordnaopptak sine sider?
winneboo Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Ja ligger som brev Jeg kom ikke inn på det jeg ville på tidlig opptak men de har regnet ut poengene mine så da har jeg en sjans på hovedopptaket på høyere ønsker. Kom du inn der du ville?
Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. mai 2010 viste ikke at det lå der,men sjekket bare sånn tilfeldig. å joda,der var d =) ja,jeg kom inn. er suuper happy synd du ikke kom inn da:/ men sjangsen er ikke gått ifra deg enda hva søkte du da?
winneboo Skrevet 16. mai 2010 #8 Skrevet 16. mai 2010 Så bra Gratulerer Jeg har søkt sykepleier på alle ti ønskene. Men det er kun 1,2,3 ønsket jeg helst vil inn på. Men der hadde jeg ikke høye nok poeng til å komme inn på tidlig opptak. Men ser at jeg ikke kommer inn på førsteønsket men andre ønsket ligger jeg 3 poeng over så da håper jeg at det holder i hovedopptaket. Hva skal du studere da?
Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 16. mai 2010 ja,da kommer du sikkert inn jeg hadde bare 1 ønske,så er såååå gla for at jeg kom inn sykepleier jeg også =)
winneboo Skrevet 16. mai 2010 #10 Skrevet 16. mai 2010 Ja men da var det utrolig bra at du kom inn på det. Jeg følte jeg måtte safe meg med å sette på alle ønsker som var mulig...hehe.. skal inn på sykepleier altså. har ventet 5 år på å få startet utdanningen min og endelig er det mulighet for det Hvor i landet skal du gå forresten?
Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 16. mai 2010 ja,det skal litt til for å få det til å passe. en bli ikke akkurat rik av å gå skole heller:P men,må si jeg gleder meg Jadu kommer sikkert inn:) krysser fingrer for deg jeg skal gå på hist i trondheim søkte du der og?
winneboo Skrevet 16. mai 2010 #12 Skrevet 16. mai 2010 Nei off det er sant. Blir tøft økonomisk å gå fra full jobb til studielån. Både jeg og samboer skal studere til høsten. Nei jeg bor i Oslo så har søkt her i området. Vil helst inn på Diakonhjemmet, høyskolen Diakonova eller Lovisenberg. Så krysser fingerene for at poengene ikke har gått masse opp siden ifjor. Gleder meg jeg også jobber på sykehus nå men går som assistent, så gleder meg virkelig til å få lov å gjøre litt mer interessante ting og komme i praksis osv. Masse lykke til med studiene dine
Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 16. mai 2010 ja,det er ikke bare bare. men det order seg =) takk,lykke til du også :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå