*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Jeg har ikke funnet noe passende og rimelig antrekk til lillebror, han er 7 mnd.. Så jeg tenke å pynte vognen hans med norske flagg, og kle på han en pen hvit body, og enten olabukse eller snekkerbukse.. Evnt har jeg en rødrutete skjorte som er kul, men usikker på om den passer.. Storesøster skal ha bunad, mannen dress og jeg en penkjole i rosa... Det er vel ingen krise om ikke lillebror er stivpyntet på denne dagen? Stort sett kommer han jo bare til å sitte i vognen med dyne rundt seg, og vi må antakelig skifte klær 4-5 ggr i løpet av dagen pga mengder med gulp og oppkast av grøt og middag... Hva skal babyene deres ha på i morgen?
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Så lenge du har på skjorte og olabuske er det jo greit... Værre om planen var joggebukse
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Det synes jeg er helt greit. De skal jo holdes varme også disse små. Gutten har på seg skjorte og fin dongeribukse, og jenta skjørt, bluse og finjakke.
Mammaaaaaa Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Min skal ha på seg vanlige klær. Er ikkje vits i å kjøpe finklær til han. Han er 1 uke, og kommer til å gulpe og bæsje seg ut ca 10 ganger idag Tar jo på han fine vanlige klær då! Så han ikkje har klart å lage bæsje eller gulpeflekker på enda;)
Lillemor&Gutta Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Min er nesten 7 mnd å han kommer til å få på seg en tøff skjorte og en dongeribukse. Til neste år vil han få finklær men i år orker jeg ikke tenke på det. De blir jo bare gulpet ned..
MathildeC Skrevet 17. mai 2010 #6 Skrevet 17. mai 2010 Vi er så heldig at vi har en strikkebunad til babyen vår som mormoren har strikket, så vi brukte den. Den er blitt brukt til mange barn nå oppigjennom tidene. Hadde vi ikke det, ville jeg hatt på rimelig vanlige klær, en søt lue, og pyntet vognen med flagg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå