Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Jeg skrev her for noen dager siden at svigermor skulle komme på besøk og at hun er inne i en manisk periode. I natt holdt hun på og vaske, stryke duker og gardiner til 0415, jeg mister rett og slett nattesøvnen. I tillegg har hun telt opp sparepengene til ungene i sparebøssene deres og skrevet opp hvor mye penger de har i dem. Nå er jeg drittlei av at svigerfar må ta henne med hit når hun er så dårlig som hun er nå. Hun har vasket klær hele dagen, lagd mat og klagd på rot i hjemmet vårt.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Se det positive i det, hun vasker og rydder jo huset ditt!)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Joda ser det positive i det, men hadde din svigermor holdt på hver dag i flere dager til i 04 tiden på morgenen, hadde du nok også blitt sliten, får nemlig ikke sove skikkelig når hun holder på
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Ja jeg ser den, men det høres ikke ut som om det finnes så mange alternativer, så visst jeg var deg så ville jeg kanskje investert i et par ørepropper? Da får du en god natts søvn OG et rent hus!))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå