1mor3barn&1000ideer Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Nei hallo da! De har jo faste rutiner på bleie skiftet! Før eller etter hvert måltid feks, så det tror jeg nok ikke stemmer for din del!
Tante Gustava Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Nei, det skjer ikke. De har fast bleieskift før hvert måltid, i tillegg til ved behov. Hvis du har opplevd dette må du ta det opp med barnehagen, det er ikke vanlig praksis.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Har aldri skjedd. De har som de over skriver, faste bleieskift + skifter selvsagt ved behov. Kjempefornøyd med barnehagen og de ansatte på alle områder.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Nei! Men jeg har ei venninne som har opplevd det. Hun sendte barnet med up&go, og i bhg var det bare teipbleier. Jenta kom hjem med up&go. De innrømmet og beklaget.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 det har hendt med datteren min men hun tisset ikke så mye i den perioden så det gikk bra. men jeg sa i fra og de beklaget på det sterkeste.....
Sylteflesk Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 Ja, det har jeg faktisk opplevd i hvert fall 3 ganger! 2 ganger i en barnehage, og en gang i en annen. Har sagt fra hver gang, naturlig nok, og de har lagt seg ganske flate. Men det er sjokkerende dårlig. Er jo lett å oppdage når de bare har teipbleier liggende i barnehagen. Ene gangen etter at jeg hadde klaget, satte jeg merke på bleia før jeg leverte om morgenen, fordi alt bare var surr i den barnehagen, og ganske riktig, ikke skifta hele dagen. Har byttet barnehage for lengst, naturlig nok.
BlåBlå Skrevet 19. mai 2010 #9 Skrevet 19. mai 2010 Nei. De noterer på sovelista når ungene har fått tørr bleie, og setter et tegn om de har bæsjet.
♥Jente 2008 + gutt 2011♥ Skrevet 25. mai 2010 #10 Skrevet 25. mai 2010 Nei, og jeg hadde vært i harnisk om det hadde skjedd!!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #11 Skrevet 31. mai 2010 Aldri opplevd, men er en liten familiebarnehage så hadde vært ganske hårreisende om de hadde glemt henne hele dagen. Men har hentet rødrumpa, sår unge med bæsj i bleia ja, noen ganger så ille at det har blødd.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #12 Skrevet 31. mai 2010 Ja, det har desverre hendt... 2-3 ganger. Prøver å få bytta barnehage, den vi har nå har verdens sløveste pedagogiske leder... Dårlige rutiner på flere ting. Skikkelig trist, uverdig synes jeg!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #13 Skrevet 1. juni 2010 Det har skjedd meg, hentet lille frøkna i barnehagen og hun hadde den samme bleien på seg som jeg hadde tatt på hun om morgenen. Og det var på vinteren, og de hadde vært ute i 16 minus. Alt for dårlig, hun kunne jo fått urinveisinfeksjon! Jeg konfronterte dette med de ansatte, og den ene beklaget seg og sa at hun hadde tenkt at hun skulle gjøre det, men så glemt det helt av. Det har også flere gang skjedd at bleia har vært full av bæsj når jeg har hentet henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå