Gjest Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Hei. Jeg flytter ikke enda ut herifra før jeg har vært hos legen på tirsdag og de har konstantert at jeg har hatt en SA/MA, hvis jeg har hatt det da. HCG nivået var synket fra 7-2 på noen dager. Sentralbord damen sa ikke om det var 700-200 eller 70-20 så er egentlig blank enda. Hadde en liten blødning/spotting uten smerter i uke 5 (2 Mai). Legen mente det ikke var farlig. 1. Litt "flaut" å spørre om dette. Det jeg lurer litt på er at siden jeg fikk vite jeg var gravid - nå er jeg umettelig,når det gjelder sex. Kjæresten som er den som tenker mye på sex er nå min tur. Har aldri hatt set slik..Blir jo ganske så sint på meg selv for jeg føler meg så masete på kjæresten min + at det er ganske irriterende å gå å ha lyst på sex hele tiden.. 2. Kjenner stikking/ømhet helt på høyre side. I området med livmoren. Hva kan dette være? Jeg vil jo ikke enda si til meg selv at jeg har mistet,uansett om jeg har en følese av at dette har gått galt..
Feminuch!<3 Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 hei, utifra hva jeg har forstått så er det ganske vanlig å ha blødninger under svangerskap. Jeg har selv hatt en blødning, dette var da etter sameie. og det er helt ufarlig:) Selv om hcg har synket litt så er det ikke dermed sagt at noe er galt. Har j hvertfall lest at det er flere her inne som har hatt synkende hcg, men alt vert i vellstand allikevel. Så jeg anbefaler at du tar det med ro og prøver å være tålmodig til legetimen din. dette er veldig vanlig:) 1. Hehe...dette vet jeg vel egentlig ikke så mye om, men det er nok flere som er som deg. Jeg selv er ikke sånn, men kansje det kommer snere:) hehe 2. Disse stikkningene har jeg også heeele tiden, og vi skal nok være litt glade for det, for da vet vi at det vokser der nede. Dette er også veldig vanlig, og jeg syns det er bra. For er visstnok livmora som utvider seg eller "jobber" hehe:) jeg tror ikke du skall være så bekymret! Dette går nok veldig bra skal du se. ønsker deg lykke til med spiren din:) klem ps. jeg ville kanje roet ned åp samleiet, siden jeg hadde en blødning etter det, så sa legen at jeg kanjeburde la værre en stund så jeg ikke fremskyndet noe! lykke til hos legen:)
Gjest Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Tusen takk Chrito! Da får jeg satse på at det ikke er noe galt! Har jo alle symtomer enda uten kvalmen.. Eneste de ømme brystene som har vært litt variert.. hehe, for 14 dager siden da blødningen/spottingen begynte hadde vi hatt sex dagen før (den kom på morgen). Har hatt sex etter den tid, men vært forsiktige å da har det ikke kommet noe blod.. Joda, tidligere i uken + før har jeg hatt ganske mye stikkinger nederst i magen som har roet seg litt i noen dager, men nå kom de tilbake..
Feminuch!<3 Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 ja den kvalmen har heldigvis ikke jeg heller:) men litt redd for at den kan komme etterhvert da, men men! ja ikke sant!!, der ser du, har også hatt samleie en gang etter og kom ingenting da:) Dette går bra vet du;)
Gjest Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Kvalmen var på sitt sterkeste før jeg fant ut jeg var gravid + frem til uke 6? Nå er det kun svimmelhet,trøtthet,stikkinger, sulten, ofte dobesøk etc. Jeg håper det blir å gå bra, men ikke bra om det synker såpass tidlig. Er jeg enda gravid er jeg 7+3 idag og blodprøvene ble tatt i uke 5-6? Når vikarlegen sa at første prøve var helt normalt kan jeg vell neppe tro den lå på 7, men 700? 7 er jo ingenting..Jeg får bare prøve å stresse ned og vente til imorgentidlig. Håper jeg får UL samme dag..
Feminuch!<3 Skrevet 17. mai 2010 #6 Skrevet 17. mai 2010 ja men da har du jo en del symptomer som tyder på at du fortsatt er gravid;) ja hvis ho sa det er det nok bare blitt en misforståelse...det kan vel uansett ikke synke så fort! Tenker du blir blidere igjen i morgen jeg. Alt er nok som det skal være med lille:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå