LilleBanan blir storebror Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 I need help, blir så frustrert. Kegger ved link : http://sinus2p.cappelendamm.no/binfil/download.php?did=27133 Spm gjelder oppg 4.41. Hvor kommer alle nullene i funksjoen fra? Jeg får opp det samme på min kalkulator som det løsningsforslaget gjør, så hvorfor i h... er det lagt på masse nuller i svaret da? matte på letteste nivå og jeg sliter her asså Hvordan skal det gå på denne privatiskt eksamen...
lillerosin87 Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Får du opp bare 3409 altså? (Er på jobb, og har ikke kalkulatoren med meg, så får ikke regnet dette ut selv akkurat nå.) Hva står det i selve oppgaveteksten da?
lundis Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Hei! Jeg tror at du har gjort alt riktig, bortsett fra å lese oppgaven nøye nok..! Jeg har ikke oppgaven her, så er litt vanskelig å si sikkert. Men antar at det i oppgaven et eller annet sted står oppgitt at det er snakk om 1000 innbyggere (ikke 1). Dette er ganske vanlig i oppgaver med store tall, slik som innbyggertall osv.
LilleBanan blir storebror Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. mai 2010 Tusen takk for at dere tok dere tid til å svare på innlegget Fannt da ut av det til slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå