Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Etter 3 pp og 11 dager etter IKM ble testen positiv! Hadde gitt opp håpet nå, men jaggu satt den ikke! Så da er det termin i januar, tror jeg hadde sein EL, så terminen blir nok litt seinere ut ifra siste mens 8.april, som er 15 januar. Da blir også lillesøster storesøster, og det rundt sin egen 4 års dag! Håper spiren sitter i 9 mnd nå da!
Galskapens overhode Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 gratulerer og lykke til.. Her kommer nr 3 som et like stort sjokk som de to andre. Lillebror blir storebror CA termin 16. januar, dagen før hans 3 årsdag..
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Gratulerer! Jeg hadde også siste mens 8 april. Er vel 5+4 i dag da.
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2010 Litt usikker på om jeg er så langt på vei. Tok en EL test for gøy en eller to dager før IKM og den var positiv, fikk ikke positiv CB+ gravitest før 11 d etter IKM. Men det betyr lite nå, noen dager til eller fra, gravid er jeg. Lurer på å ta en CB digital m uke indikator i morgen. Er det noe vits?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå