Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Endelig, 11 dager siden IKM og testen ble positiv!!!!!!!!!!!!!! Knall blå med engang!!!!!! 3 pp og barn nr 3, dette gleder vi oss til å ta fatt på! Håper bare det går greit og at den lille spiren sitter! Tror nok at jeg hadde EL senere enn jeg trodde, så er nok max 4 ukr på vei! Dette blir en bra 17.mai! Min yngste har bursdag 23 januar, og det blir vel rund denne tiden jeg vil få termin nå også!!! Da flytter jeg over til 1.trimester! Lykke til videre jenter!
Kanskje snart <3 86 Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Å, gratulerer så mye med spiren i magen og masse lykke til med graviditeten ) Har du testet negativt helt til nå eller er dette første testen du tok forresten?
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2010 Testet negativ fre til i dag, siste test var torsdag, mn positiv i dag!
Har en herlig gutt:) Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Jippi:D:D:D Faktisk titta innom her for var spent på åssen det gikk med spesielt deg bla;) Utrolig gode nyheter:D Nyt tiden fremover og ha en flott 17 mai:D Blir nok mer prøving på oss denne mnd, føler meg 100% klar nå etter jeg mista i januar;) Håper jeg kommer etter på 1 trimester om ca en mnd;) sønnen min er født 19 januar 07 så vi har jo 2 som er omtrent like gamle;) Ble kjempe glad på dine vegne nå klem
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 17. mai 2010 #6 Skrevet 17. mai 2010 Gratulerer så masse Glade meg:-) Lykke til med svangerskapet
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 17. mai 2010 Takk kjære dere! Forstår nå hvorfor jeg har vært mere svimmel enn vanlig de siste dagene! Sender masse babystøv dere alle!
Lyst på nr3♥ Skrevet 17. mai 2010 #10 Skrevet 17. mai 2010 Gratulere så mye!! Også få DEN nyheten på en dag som denne da!! hehe.. ) Ser du venter nr 3.... jeg selv har lyst på nr 3 (eller VI da.. hehe..).. Spennende!! Spiren sitter tenker jeg! ;O) Lykke til videre!!! Kos deg med lille nurket i magen, heldiggrisen!! hehe
Carina har to små gull Skrevet 18. mai 2010 #11 Skrevet 18. mai 2010 Gratulerer så kjempe masse og lykke til i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå