Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Sitter her og er litt lei meg. Vi har ofte hatt 17. mai frokost her hos oss de siste årene og også grilling på kvelden. Vi har invitert alle vennene våre, både single, barnløse par og par med barn. Har alltig vært veldig koselig. Men iår er jeg gravid og med en liten en fra før bestemte vi oss for å ikke arrangere noe. Men tror dere at vi blir invitert noe sted? Neida. Nå skal alle vennene våre som vanligvis komme hit på andre ting og ingen som har spurt oss. Er faktisk veldig skuffet, føler at jeg er helt venneløs uten planer for 17.... Vi har nå uansett bestemt oss for å gjøre det beste ut av dagen, samboern, gutten vår og jeg, så vi tar vel turen til nærmeste barneskole for is og pølser. Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men har bare en litt trist kveld....
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Hvorfor så trist? Dere har jo hverandre og det er slett ikke ille bare det :-)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Du har helt rett! Er vel bare blitt så vant til å ha mye venner rundt meg på 17. mai. Men vi skal så absolutt få en fin dag imorgen, vi kjernefamilien :-) HI
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Vel, bedre enn min situasjon vil jeg si... Har faktisk invitert mange folk hit på grillings i morgen men INGEN har takket ja til å komme...noen har ikke en gang tatt seg bryet med å svare!! Sikkert kjedelig å være sammen den kjedelige gravide... Så litt trist her også ja...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 uff, det var virkelig dårlig gjort av vennene deres, Så uforskammet og ikke invitere dere når dere har invitert dem en rekke ganger, går rett og slett ikke an. Hva er planene deres da, vet du det? Ønsker deg og familien uansett en flott 17mei feiring. Dere kommer nok til å få det koselig skal du se:)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 I morgen skal vi bare være hjemme og ikke gjøre noe. Ikke er vi invitert noen plass heller. Jeg er gravid, så jeg er vant til å bli ditchet av venner nå
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #7 Skrevet 16. mai 2010 Fy flate så kjipe venner! Skikkelig dårlig gjort!! Selv har jeg ingen planer overhodet. Høygravid, med mannen på sjøen.. Svigers er i nærheten, de skal ikke noe de heller. Stikker vel bort til de for det vanker sikkert noe mat der. Kunne sikkert reist og truffet venner med barn, men gidder ikke dra den store magen min noe sted. Skal pynte litt utenfor huset med flagg og bjørk - that`s it... Litt trist jeg og kjenner jeg... Får glede meg til neste år, da blir det bunad, barnetog, pølse og is på både meg, mannen og lille babyen vår :-) DET gleder jeg meg til - å feire med min lille familie for første gang <3
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #8 Skrevet 16. mai 2010 Jeg hadde blitt irritert. Hater at ting bare går en vei. Har dropped noen venninner pga de kommer bare når jeg spørr direkte og tar aldri initiativ selv. Blir litt sånn ok hvis du spørr, men jeg gidder ikke spørr deg altså.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #9 Skrevet 16. mai 2010 Her er det likedann. Vi har i de siste 7 årene stått for 17. mai feiring i vennflokken. Passer sååå fint å ha det hos oss, vi har jo sååå god plass. I år gadd vi rett og slett ikke å be inn til feiring. Og det har tydeligvs ingen andre gjort heller. Men vi har blitt bedt hjem til min onkel og tante, og gleder oss til å endelig å bli vartet opp en 17. mai. Ikke alltid like moro med slike venner, men kanskje de tror du har andre planer, siden det ikke blir selskap hos deg.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #10 Skrevet 16. mai 2010 Skjønner godt at du er skuffet altså. Men for å "trøste" deg så er det fler som føler mye av det samme. Ikke alle har masse gode venner å være med hvert år. Det er nok ikke dere det er noe galt med. Imorgen blir det bare meg, samboer og bikkja. Barnet mitt er hos faren sin. Vi er heller ikke invitert noen steder. Vi skal bare tusle litt i byen og ta en is, thats it. Vi har mange venner men har begge flyttet fra hver vår hjemby noen timer unna, og har ikke fått noen nye venner her i byen ennå, så vi er litt viggo..hehe.. Men uansett du er skuffet og det skjønner jeg. Det er vondt å plutselig "miste" venner på den måten. Men du er hvertfall ikke alene da, du har jo den lille familien din
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #11 Skrevet 16. mai 2010 Om det er noen trøst, sønnen min er hos faren og kjæresten min er stuck langt borte med ødelagt bil. Jeg blir alene i morgen og kan ikke legge planer fordi barnefar ikke kan gi meg noe ca tidspunkt, på når han skal levere ungen vår hjem igjen på dagen. Skulle egentlig på både tivoli og grilling hos venner, men vips alt i dass så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå