Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Svart nikkers, røde strømper og joggesko. Går det?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Kanskje om det er sorte, pene, joggesko. Ellers så ser det kun dust ut med joggesko til penklær og bunad
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 NEI, NEI, NEI!! Når dere velger å kle barna i bunad på 17. mai så får dere kjøre "full pakke". Joggesko er "greit" til vanlige bukser, men IKKE til bunad!!
3småtroll♥ Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Nei. Jeg er i mot joggesko og bunad desverre..... Syns liksom at når man kan bruke så mye penger (?) på en bunad så kan spandere et par hundrelapper på sko som passer til også.... Har ikke vanlige sorte pensko da? Penere enn joggesko hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Om det går eller ei, får være opp til hver enkelt å bedømme. Selv syns jeg utvilsomt det er penest med skikkelige bunadsko til bunad, eller i det minste nøytrale, sorte sko. Men gutten min skal likevel gå i joggesko til bunaden i morgen. Fordi han er 5 år og skal gå laaaangt i toget- og jeg har ingen interesse av å kjøpe dyre sko som gir ham såre føtter og gnagsår.. stakkars, små barneføtter! Komfort foran estetikk, enkelt og greit!!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Joda, det er helt greit. På små barn, er det helt i orden med joggesko til bunad!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #7 Skrevet 16. mai 2010 hvis komfort går foran estetikk (personlig mener jeg det er fullt mulig å kombinere!), hvorfor da ikke velge et annet antrekk enn bunad??
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #8 Skrevet 16. mai 2010 jeg ville latt ungene ha PENE joggesko i toget om det er langt å gå som i oslo og sånt, også skiftet etterpå, vi er faktisk oppfordret til det her..så slipper lærerne å høre gnål om såre føtter...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #9 Skrevet 16. mai 2010 Barn kan gå med joggesko til alt, null problem! Å si at et barn ser dustete ut med joggesko og bunad sier mer om den som skriver innlegget......
3småtroll♥ Skrevet 16. mai 2010 #10 Skrevet 16. mai 2010 Lilleknott her som er 2 år har gode fine pensko som jeg har satt bunadspenne på Ser helt ut som bunadsko;) Nå skal ikke han gå så langt at det gjør noe, men jeg hadde ikke hatt dårlig samvittighet for å ta på en gutt på 5 år slike sko! Er jo opp til oss voksne å planlegge litt å la barna gå ut skoene litt før den store dagen;) Bunad og joggesko er IKKE pent i det hele tatt! Hjelper ikke for meg at det skal være godt å gå i altså. Å det er så dumt når dere sier at dere ikke har int. av å bruke penger på så dyre sko! SÅ dyrt er det faktisk ikke! Som sagt så har man da brukt en del hundrelapper (hvertfall) på en fin bunad- hvorfor da ødlegge hele antrekket med joggesko for å spare penger? Da får dere la være å kjøpe bunad syns jeg....
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #11 Skrevet 16. mai 2010 Ja, hvorfor ikke. :-) Barn kan slippe unna med alt, de ser fortsatt flotte ut!:-) Hadde det vært mannen din du hadde spurt om hadde jeg sagt nei!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #13 Skrevet 16. mai 2010 Så lenge de er svarte er det ok, men kritthvite f.eks vil bare se helt dumt ut. Selvsagt er det viktigst at de små ikke får vonde gnagesår, men man kan tenke litt på hvordan det passer sammen med resten av antrekket også. Tipset en annen over her ga var lurt. La gutten ha på joggesko når han skal gå i toget og så skifter dere sko når han ikke skal gå så langt lenger!!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #14 Skrevet 16. mai 2010 Svaret er NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #15 Skrevet 16. mai 2010 Svaret er : drit i hva alle andre syns, gjør det du selv vil!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #16 Skrevet 16. mai 2010 spiller vel ingen rolle egentlig, men på større barn bør man unngå joggiser. på småttiser som feks. 2 åringer går joggiser helt fint. Det er jo ikke direkte bunader de går med heller da, er jo bare festdrakter på de aller fleste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå