Gå til innhold

Guttebunad (nikkers) og joggesko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svart nikkers, røde strømper og joggesko. Går det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje om det er sorte, pene, joggesko. Ellers så ser det kun dust ut med joggesko til penklær og bunad

Skrevet

NEI, NEI, NEI!! Når dere velger å kle barna i bunad på 17. mai så får dere kjøre "full pakke". Joggesko er "greit" til vanlige bukser, men IKKE til bunad!!

Skrevet

Nei. Jeg er i mot joggesko og bunad desverre.....

Syns liksom at når man kan bruke så mye penger (?) på en bunad så kan spandere et par hundrelapper på sko som passer til også....

Har ikke vanlige sorte pensko da? Penere enn joggesko hvertfall!

Skrevet

Om det går eller ei, får være opp til hver enkelt å bedømme.

Selv syns jeg utvilsomt det er penest med skikkelige bunadsko til bunad, eller i det minste nøytrale, sorte sko. Men gutten min skal likevel gå i joggesko til bunaden i morgen. Fordi han er 5 år og skal gå laaaangt i toget- og jeg har ingen interesse av å kjøpe dyre sko som gir ham såre føtter og gnagsår.. stakkars, små barneføtter!

Komfort foran estetikk, enkelt og greit!!

Skrevet

Joda, det er helt greit. På små barn, er det helt i orden med joggesko til bunad!

Skrevet

hvis komfort går foran estetikk (personlig mener jeg det er fullt mulig å kombinere!), hvorfor da ikke velge et annet antrekk enn bunad??

Skrevet

jeg ville latt ungene ha PENE joggesko i toget om det er langt å gå som i oslo og sånt, også skiftet etterpå, vi er faktisk oppfordret til det her..så slipper lærerne å høre gnål om såre føtter...

Skrevet

Barn kan gå med joggesko til alt, null problem! Å si at et barn ser dustete ut med joggesko og bunad sier mer om den som skriver innlegget......

Skrevet

Lilleknott her som er 2 år har gode fine pensko som jeg har satt bunadspenne på;)

Ser helt ut som bunadsko;)

Nå skal ikke han gå så langt at det gjør noe, men jeg hadde ikke hatt dårlig samvittighet for å ta på en gutt på 5 år slike sko!

Er jo opp til oss voksne å planlegge litt å la barna gå ut skoene litt før den store dagen;)

Bunad og joggesko er IKKE pent i det hele tatt! Hjelper ikke for meg at det skal være godt å gå i altså.

Å det er så dumt når dere sier at dere ikke har int. av å bruke penger på så dyre sko! SÅ dyrt er det faktisk ikke!

Som sagt så har man da brukt en del hundrelapper (hvertfall) på en fin bunad- hvorfor da ødlegge hele antrekket med joggesko for å spare penger?

Da får dere la være å kjøpe bunad syns jeg....

Skrevet

Ja, hvorfor ikke. :-) Barn kan slippe unna med alt, de ser fortsatt flotte ut!:-)

Hadde det vært mannen din du hadde spurt om hadde jeg sagt nei!

Skrevet

Skulle ikke være anonym.(22:25)

Skrevet

Så lenge de er svarte er det ok, men kritthvite f.eks vil bare se helt dumt ut.

Selvsagt er det viktigst at de små ikke får vonde gnagesår, men man kan tenke litt på hvordan det passer sammen med resten av antrekket også.

Tipset en annen over her ga var lurt. La gutten ha på joggesko når han skal gå i toget og så skifter dere sko når han ikke skal gå så langt lenger!!

Skrevet

Svaret er NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI

Skrevet

Svaret er : drit i hva alle andre syns, gjør det du selv vil!

Skrevet

spiller vel ingen rolle egentlig, men på større barn bør man unngå joggiser. på småttiser som feks. 2 åringer går joggiser helt fint. Det er jo ikke direkte bunader de går med heller da, er jo bare festdrakter på de aller fleste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...