Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Det er lite som faktisk hjelper på cellulitter, men drikk masse vann, litt koffein hver dag (bruk gjerne en krem som inneholder koffein som påføres problemområdene hver dag) og kutt ut brus. Mosjon er også viktig
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Aha, koffein hjelper mpt cellullitter? Har hørt noe om kaffegrut før, kan skje rett og slett bruke det som peeling der
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Det er et effektivt hjelpemiddel i kampen mot cellulitter ja. Mange kremer som er spesialsert på disse problemområdene inneholder koffein og koffein forbrenner
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Jeg tok kopping for å få vekk det verste av mine cellilitter. Det hjalp virkelig!!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Hvordan får man vekk fettsamlinger med peeling da?, peeling fjerner vel bare grums på utsiden av huden.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #7 Skrevet 16. mai 2010 Kopping har jeg også tenkt på...er det vondt? Og dyrt?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #8 Skrevet 16. mai 2010 Kopping er lymfedrenasje med vakuum og funker som bare rakkeren Benyttet meg av kopping for å se om strekkmerkene ble bedre og de ble 10 x bedre etter 4-5 behandlinger. Absolutt verdt å prøve. Peeling forøvrig fjerner kun døde hudceller og hjelper ikke mot cellulitter, men dersom man bruker koffein i produktene vil dette trekke inn i huden og hjelpe på problemene. - Hilsen første anonym med utdannelse innenfor faget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå