Lovemelikeyoudo Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Bor i by, så mulighetene er utallige;) Veldig aktiv jente
Monajenten Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Datteren min har prøvd både dansing og turn men ingen av delene har vært noe for henne. Hun er ikke så koordinert, så hun har surret litt. Nå skal vi forsøke å få henne inn på håndball til høsten, da begynner hun i 2. klasse. Men til en 4,5-åring hadde jeg nok valgt turn eller dansing.
auro Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Turn eller allidrett. Her har vi allidrett fra førskolealder.
Sylteflesk Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Fotball, hvis de har det for så små. Ellers friidrett eller allidrett av noe slag.
Lovemelikeyoudo Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. mai 2010 Takk for svar. Ballett ja...tenker med en gang på kroppsfiksering;(
Gjest Skrevet 16. mai 2010 #8 Skrevet 16. mai 2010 Svømming! Nyttig og sunn sport. Fra den aldersgruppen er det vel vanntilvenning hvor de lærer å flyte, bli trygg i vann, sangleker, dykking. Anbefales!
camilla^ Skrevet 16. mai 2010 #9 Skrevet 16. mai 2010 Ungene her i huset rir, selv om ingen av oss voksne er glade i hester så har 3 av 4 endt opp med å ri. Og hun jeg ikke trodde skulle syntes dette var noe gøy, hun som ikke klarer å sitte stille har nettopp hatt en helg med konkuranser og 3 pokaler er i hus. 5 åringen syns også det er stas, men hun har litt dårligere tid enn de andre for hun mener hun må bli like flink som de andre med engang. Svømming har de for så små her i byen. Turn har to av de i huset gått på, og det har vært gøy. Allidrett har de her, og to har vært med. men det er bare surr og rør, for oss som jobber turnus og har flere unger så blir dette veldig vanskelig siden de bytter tider, dager, sted osv for hver idrett de er innom.
Spanskeflua Skrevet 16. mai 2010 #10 Skrevet 16. mai 2010 Med tanke på at hun er så ung, ville jeg nok startet med turn. Dette er en idrett som er utrolig bra for hele kroppen. Både styrke, fleksibilitet og utholdenhet, og dette er fordeler hun kommer til å dra med seg videre uansett hvilke idretter hun kommer til å holde på med senere i livet. Ellers tror jeg på allsidighet til barna er oppe i tenåringsalder. Det er viktig å ikke spesialisere barna i alt for ung alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå