Mamma`N Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 jeg hadde migrenelignende smerter i nesten 3 dager. min svoger gav med et glass med Fitline Restorate. dette er et pulver med næringsstoffer som balanserer kroppen. tok drakk nesten opp glasset og hodepinen BORTE..... noen som er kjent med pulveret og om det er "trygt" å ta det??
Carizma83 Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Jeg brukte Fitline sine produkter i flere år, og det er de eneste vitamin tilskudd produktene som noen gang har hjulpet meg.Fikk både bedre hud og hår,og mye mer energi! Men det ble så dyrt i lengden at jeg sluttet.har ofte tenkt på å begynne med dem igjen da. MEN, jeg har ingen anelse om hvordan de er for gravide,så det burde du sjekke ut his du er gravid...utover det,så anbefaler jeg produktene på det sterkeste. Jeg brukte den basispakken jeg da...
Mamma`N Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2010 Tusen takk for flott svar skal jeg ta med en bpks til legen eller skal jeg høre med de som selger Fitline?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå