Gjest amandine Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Hørt hos oss nylig: Meg: Har du pusset knappene dine? Gubben: Nei, det er ikke nødvendig. -Er du sikker? -Ja. Det går bra. Jeg har jo hatt bunaden i mange år og har jo aldri pusset knappene! Bortskjemte gubbejævel!
Verbena Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Her forsvant gubbejævelen akkurat UT! på byen av alle ting. Etter å ha gått hele dagen å fyrt opp ungene med at i morgen var deres dag å de skulle få bestemme osv osv osv... Er så sint at jeg tror jeg eksploderer snart! Og i tillegg så hadde vi en meget lang samtale/diskusjon senest på fredag om det at han bare plutselig drar bort å lar meg sitte igjen alene kveld etter kveld. Greit at det ikke er hans unger og de ikke er store nok til å være alene hjemme, men han er da glad i meg å skulle kanskje tenke seg om 2ganger før han bare springer ut døra.... Og jeg trodde faktisk at vi hadde forstått hverandre. Men tydeligvis ikke... SÅ jeg gleder meg virkelig til i morgen gitt! Fyllesyk mann og 2 unger som er super gira siden de skulle få bestemme hele dagen.
Verbena Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Tro meg tanken har streifet meg! Hevnen er veldig søt i morgen det skal være sikkert! Værtfall siden det kom melding nå om at han ikke forsto hvorfor jeg var sur, for jeg hadde jo sagt ja til at han dro ut før kompisen kom på besøk. Jeg sa ja til besøk, men ga klar beskjed om at noen bytur ikke var aktuelt med tanke på hvordan han var sist søndag. Selektivhørsel er en fin ting gitt! Og jeg som sa nei til bursdagsfeiringen til fettern min i kveld å alt! Faen å altså....
Gjest amandine Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 He he kjente tema.. Jeg ble altså helt satt ut da det gikk opp for meg at mannen ikke en gang hadde lagt merke til at i alle disse årene har jeg pusset hans knapper samtidig med mine... Han trodde visst han hadde noe slags vidundersølv, han, den enkle sjelen.
Verbena Skrevet 17. mai 2010 #6 Skrevet 17. mai 2010 Mannfolk er merkelige dyr! Lest opp å vedtatt her i huset værtfall. Forresten så skjer det ting med jordbærfrøene her i huset, det spirrer utrolig nok på kjøkkenbenken! Hvordan går det med dine?
Anne-B. Skrevet 17. mai 2010 #7 Skrevet 17. mai 2010 Tror mine planter er døde, så jeg får så frø jeg og. Hvor bestilte du dem fra?
Verbena Skrevet 17. mai 2010 #8 Skrevet 17. mai 2010 http://www.raravaxter.com/index.php?cPath=4_119_17 Der er de! Vi har tre av fire, tok ikke yellow alexandria. Golden alexandria ser jeg bare såvidt litt antydninger til spirer på, men på de to andre er det masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå