Skyfrihimmel Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Ser du noe yrkes skifte på meg i fremtiden? Kommer jeg tilbake i min gamle jobb etter permisjonen eller begynner jeg med noe nytt? Kommer det fler barn? evt når?Kjønn? Evt vist det er no annet du år opp:) 300482 TAkkTAKK:)
Skyfrihimmel Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 16. mai 2010 Herregud kan jo ikke skrive engang:)haha VIL skal det selvsagt stå(flau)
Sanna28 Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Det går bra, jeg forstod hva du mente Siden du sier permisjon, så antar jeg at du har lite barn nå. Jeg får opp jente på deg nå. Jeg vet ikke helt om det er jente du har fra før av eller om du får jente? Jeg fikk først opp jente på deg, men når jeg ser igjen nå, så lurer jeg på om du har gutt og får jente.... Jeg får opp at du har vondt i ryggen. Stemmer det? Jeg fikk opp barnehage med én gang jeg leste yrke på deg. Jeg får ikke helt tak i om det er det du har jobbet med eller om det er det du kommer til å jobbe med. Jeg får også opp butikk her. Jeg tror ikke du kommer til å skifte jobb med en gang du begynner etter permisjonen igjen. Jeg får egentlig opp at du blir gravid igjen ganske fort, så du rekker ikke å få byttet noe. Er det noe med nedskjæringer på jobben der du er? Jeg får opp at du er litt bekymret pga dette og at du tenker mye på jobb. Jeg tror du kan ta det med ro - det ordner seg. Kos deg mens du går hjemme i permisjon nå. Skal du begynne å jobbe igjen til høsten? Jeg får opp august som en viktig mnd her. Jeg får opp at du er veldig sensitiv. Jeg tror du godt kan ha alternative evner og at du merker diverse ting rundt deg. Jeg får opp en mann rundt deg. Hvis dere ikke er gift allerede, så får jeg får opp et mulig frieri i løpet av sommeren. Har dere et jubileum el.l som skal feires snart?
Skyfrihimmel Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2010 Takk for svar:) Har jente(er) ,er hjemme i perm å skal ikke tilbake i jobb før januar igjen. Har ikke jobbet i barnehage,men er en av de yrkene jeg vurdere, det å regneskap. Oj så kjapt gravid,jaja,skjer det så skjer det:) kanskje der barnehagen kommer inn får min egen lille hjemme,hihi:) Er gift,ikke noe jeg kommer på vi skal feire:) Holder på med tarot å veldig intresert i det alternatvie:9 Vondt i ryggen ja!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå