Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Jeg misliker slike dager sterkt, vet ikke hvorfor Bundaden til snuppa er gjort klar, ikke av glede men fordi jeg må. Har ikke giddet å sett i skapet for å finne frem noe til meg selv. Bundaen min er for liten etter fødselen Må vel ut i morgen og,selv om snuppa er for lita til å få med seg noe. Noen som har tips til hvordan dagen kan bli fin?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Jeg er ikke noe glad i sånne dager selv. Må pynte seg og se bra ut, må være sosial hele dagen. Men jeg stiller opp og er glad og fornøyd for barnas skyld. Heldigvis har jeg støtte i samboeren. Uten han hadde jeg hatt skikkelig angst for sånne dager.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Gud jeg også. Vanligvis har jeg reist bort på 17. mai, men ikke i år. Ungene begynner å bli så store at de synes det er gøy... så da slipper jeg ikke unna. Kunne gjerne holdt senga hele dagen så jeg slapp spetakkelet.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Hvis jenta di er så lita, og du ikke har lyst, bør du jo for din egen del være hjemme.og kose dere og se togene på TV eller noe. Kan jo vente med styret til neste år.
Gjest yrild Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Vi kan bytte! Jeg bor i utlandet og må jobbe i morgen. I tillegg må vi på sykehuset med lillemann for å ta ultralyd av urinveiene... Skulle så gjerne ha vært i Norge og drukket et glass champagne med familien, viftet med flagg og sagt hurrrraaaaaa :-) Gjør det du har lyst til du! Hvis du ikke har lyst til å feire er en 3 mnd gammel baby en super unskyldning :-)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Nå har ungene blitt så store at nå er det litt mer stas denne dagen. Første året min datter skal gå i tog, og det gleder hun seg til. Det skal bli veldig hyggelig å se på, lillesøster gleder seg stort til å se på. så skal vi på skolen for å spise kaker og is, men utover det har vi ingen planer og vil ikke ha noen planer. huset er åpent for de som vil komme, lapskausen er ferdig så den er bare å varme. Og nok til mange om det kommer, om ikke er det masse til oss. Det blir nok ikke noe borgertog på oss, meg og min mann har ikke så velid lyst til det. Og turen i byen får vi når barnetoget går, så ungene får få gassballongen sin da. Vi skal kose oss med tog på tv, spise og kose oss hjemme resten av dagen. Det blir nok masse kos i sofaen med bok eller spill om været blir dårlig, og er været veldig dårlig blir nok turen til skolen veldig kort. Det er tivoli i byen, men det skal vi styre fint unna, uansett hvor mye ungene maser. Vi vil ikke ha det som tradisjon å gå på tivoli på denne dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå