moota m storebror&lillebror Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Tanken var svart litt tykk strømpebukse, en fin kjole som går litt i rosa og grønn med hvit t-skjorte under. Svarte pumps med brem over foten og svart ulljakke, litt lang. Men det ser ut som det kan bli både regn og vind så da blir det jeans og skjorte og evnt. vinterjakken. Hater å stå og fryse fordi jeg har for lite klær på =/
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 En nydelig, lang blomstrete Vintage stroppekjole med en kortermet hvit omslagsjakke, som går under puppene og med brede armer. Lys Levis olajakke hvis det er kaldt, fine hvite sko, med litt høy hæl og åpne tær. Rullet hår og perlesmykker.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Tenker på det samme.. Er ikke helt sikker ennå. Vet jeg har en kort kjole som jeg egentlig bruker som en topp som er blå og hvit rutete. Usikker på om jeg skal ha en tights eller strømpebukse. Men har jo ingen jakke som passer til. Så blir vanskelig.. Og sko da. Jeg har et par blå pumps som er veldig gode å gå i men også litt høye og jeg skal gå i tog og har ikke prøvd å gå med de så langt. Vet jo aldri hvordan det kan gå. Og sko jeg kan gå i tog med som passer til de klærne jeg har? nå fikk jeg litt panikk. Har ingenting! *reiser meg for å finne fram klær til i morgen*
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #10 Skrevet 16. mai 2010 Knelangt skjørt og "dressjakke" til. Hvitt med noe svart mønster. Skikkelig tøft syns jeg Med en svart topp under og tynne strømpebukser.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #11 Skrevet 16. mai 2010 svart og hvit mønstrete kjole som går til knærne og stropper over skuldrene. tynnstrømpebukse. har med pumps i veska, men pga mye gåing har jeg kjøpt nye svarte kawasaki sko. hvis det er veldig kaldt eller regner blir det støvletter. ekstra ullcardigan i vogna til ungen hvis det blir kaldt. har ei svart uttapå jakke også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå