Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Hei.. Har noen av dere planlagt å ha barnepike i bryllupet? Vi tenkte litt på å ha det, en som evntuellt kunne ta med sønnen vår hjem utover kvelden. Vi tenker å gifte oss i 2012 og d er han tre år. Dere som har tenkt på det, akal dere ha noen dere kjenner eller skal dere leie noen? Hvis dere skal leie noen, vet dere om et sted som gjør sånt?
Tante Gustava Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Vi skal ha barnevakt med. Har spurt ei som jobber i barnehagen, og hun stilte gjerne opp! Vurderte å leie inn fra barnevaktbyrå, men ville gjerne ha noen som guttene kjenner fra før! Vet ikke hvor du bor, men her i Oslo er det i alle fall 2 profesjonelle barnevaktbyråer. Søk litt på nettet, så finner du nok noe.
Happilyeverafter<3 Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Jeg tenkte også å høre med ei i barnehagen. Planen var da å høre om hun kunne hente de etter middagen og passe de hjemme hos oss til mine foreldre kom hjem i 03-tiden (da stenger lokalet). Evt kan min mor være med for å legge de. Hvor mye skal deres barnevakt gjøre, og hvor mye betaler dere?
Tante Gustava Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Vi skal ikke gifte oss her vi bor. Så vi tar med oss barnevakten på fredag. Hun passer barna på hotellrommet på fredags kveld (da mingler vi med alle gjestene som kommer). Så er hun med oss hele lørdagen. Hun trenger jo ikke se på barna hele tiden, det er jo nok av bestemødre/tanter og andre som gjerne leker med barna, men hun har hovedansvaret. Deilig å slippe å tenke på bleieskift, hva har de spist, trenger de en lur etc. Utpå kvelden tar hun med seg ungene tilbake til hotellet og legger de. Har de sovende på sitt rom. For dette betaler vi kr 3500,-. I tillegg dekker vi selvsagt overnatting, reise og mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå