Roketikka Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 hmm.... Har vel lagt på meg 6 kg ca.... Ligger akkurat på streken på kurven ut i fra jordmors mål, men alikevel får jeg så mange kommentarer på at jeg er så liten.... Så begynner jo snart å tro det selv også. Er det normalt å bli fortere stor 3. gangen??? Jeg har lagt på meg 10-12 kg de to forrige svangerskapene. Denne gangen har jeg vært i bedre form og fått rørt meg litt under svangerskapet, så har jo litt å si for vekten det også... Men det er jo fortsatt 3 mnd igjen da.... vil gjerne høre om det er flere som har opplevd mindre mage i 3. svangerskap......
Jippiajajee Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Er 4 gangs og 6 mnd og ja.. får høre hvor liten jeg er hele tiden! Men er jo 1.84 lang, så babyen har jo god tumle plass;)
leirbål Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Det er veldig individuelt hva slags mage man får. De aller fleste blir større hvis de har fått barn før, men ikke alle.
Monique8 Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Jeg er i mitt 7. svangerskap, og jeg har hatt forskjellig str på magen. Denne gangen er magen mindre enn den har vært i alle de 3 siste sv.sk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå