Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Noen ganger om natta når jeg snur meg, så blir det ubehagelig i magen. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det..Akkurat som strekk??? Går jo over, men ubehagelig når jeg får sånt... Hva kan det være??? Kan det være livmora???
jigær82 Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 jepp, vet akkurat hva du snakker om.. får å av og til slike strekk når jeg snur meg.. akkurat som om det er noen som stikker deg med en kniv.. hos meg er det oftest på høyre side... det er nok livmoren ja, etter det jeg har forstått... heldigvis går det fort over da=).. men som du sier det er ubehagelig...
lucky.nr.4 Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 høres ut som om at barnet flytter på seg, "siger over" når du legger deg på siden.. dette fører da til større "tøy/strekk" på livmoren på motsatt side av den du ligger på.. helt normalt =) et lite triks kan være å legge en liten pute under magen på den siedn du legger deg på (slik at magen ikke ramler helt over).. du vil da ikke oppleve like stor strekk =) lykke til =)
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2010 Ahhh...Tusen takk for svar jenter... Godt å vite at dette er normalt...
Linn2007 Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Jeg får de strekkene hvis jeg reiser meg brått opp fra kontorstolen og når jeg står opp om morgenen. Husket det veldig godt fra første svangeskapet mitt, og vet du, jeg fikk de strekkene igjen denne gangen før jeg hadde testet om jeg var gravid. Jeg tenkte at dette har jeg kun følt en gang før, dette må være et godt tegn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå