Gå til innhold

Har dere vugge til den lille???

Anbefalte innlegg

Skrevet

el er det noen som gjør som oss her,tar og bruker barnevogna siden den delen kan tas av...

eller har dere andre løsninger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har familievugge fra 1873 på soverommet, kjøpt brukt leandervugge til stuen denne gang :) og har jo seff vogn. (storebror sov alltid i denne på dagtid på gangen når han var liten da vi ikke hadde noe nede i stuen) Når har jeg bestilt meg elastisk sjal også, så blir nok litt soving der også vil jeg tro.

Skrevet

Låner vugge før vi tar i bruk sprinkelsengen. Gjorde det med første også.

Bruker nok vognbagen også, i tillegg til bæresjal.

Synes det er unødvendig å bruke penger på noe vi ikke kommer til å bruke så lenge, så er glad vi får låne :-)

Skrevet

ingen som har vugge vi kan låne her..

så gidder vi ikke og kjøpe inn det når vi kan bruke vogn bagen Vesla kan ligge i og kose seg i...

synes bare alle kjøper inn vugge til den lille så begynte og lure om vi var helt på jorde her

Skrevet

Neida, vi hadde ikke kjøpt selv om vi ikke hadde fått låne :-)

Det er nok av ting å bruke penger på, tenker jeg. Og er nok mer selektiv med hva jeg gidder å kjøpe med nr 2 enn med nr 1 ;-)

Skrevet

nei kjøper ikke mer enn man trenger gitt..

Ikke den som går av skaftet og hamstrer inn..

Er den gammeldagse typen.. hehe.. får og arver det vi kan her og kjøper det vi mangler etter det

Skrevet

Ja, vi har vugge til stuen. Han kommer nok til å sove der på dagtid, men vi kommer nok til å bruke vogn også sånn at han kan sove ute i frisk luft en gang for dagen (hvis vi ikke skal ut og trille da..). Tenker å ha den stående på terrassen. Ellers kan vi også bruke vuggen på soverommet hvis han ikke trives i sprinkelsengen.

Synes det er veldig koselig med vugge i stuen, så vi kan se han når han sover. Har fått den av de vordende besteforeldre :-)

Skrevet

Har vugge ja..

Pappa laga til junior.. Så den skal vi bruke nå også :)

Skrevet

kjøpt kombinert vugge og seng..

brukte vugge de andre gangene men den var så lav, så kunne kun brukes kort tid, og så er den kjempe svær...store meier jeg sparket borti hver eneste morgen. Lovet meg selv at det skulle jeg ikke gå igjennom igjen.

veldig fornøyd med sengen jeg kjøpte til prinsessen i dag...Dan sofie vugge..Liten og nett

Skrevet

Vi får låne vugge som vi skal ha på stua. Babyen skal ligge i sprinkelseng på soverommet. Men sovingen på dagtid blir nok for det meste i vogna ute...

Skrevet

Vesla her sover i reisesenga som står i stua på dagtid, skal bruke den som lekegrind når hun blir litt eldre. På natten sover hun på eget rom i sprinkelseng. Det har hun gjort siden vi kom hjem fra sykehuset!

Skrevet

Jeg har en flettekurv på hjul... kalles moseskurv... Den har jeg i stuen og med på kjøkken og bad... Brukt til begge guttene mine... og skal nå brukes til lille tulla

Skrevet

Har byssanlull hengevugge som skal brukes til nattsoving foruten vogna som vil bli brukt til dagsoving.. Jeg har en ide om at det er viktig å skille på dag og natt jeg da... men får nå se hvordan lillemann tar det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...