Gå til innhold

Hva skal de gravide magene i morgen da? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bortsett fra å spise masse is og pølser såklart;)

Her blir det først en liten 17.mai-frokost med noen venner, så drar vi ut til mine foreldre og joiner barnetoget der, med lokalt korps og ikke for mye kjas og mas. Til ære for lille datter på 1,5 år blir det også litt leker og is/ pølser i barnehagen etterpå, før vi spiser middag der ute. Gleder meg, og håper været blir til å leve med:p

GOD 17.mai dere, og husk at vi tross alt spiser for to, spesielt på en dag som imorgen:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I morgen blir det å se på min kjære prinsesse gå i barnetoget. 3.klasse. Så blir det å spise pølser og sånn hos min mamma.

Men jeg må nok holde meg unna alt av kaker og is ja, pga svangerskapdiabetesen. (Bakte sjokoladekake i stad og smakte på den og da jeg målte blodsukkeret etter en tid, så lå det på 12,2. Altfor høyt) Så jeg må være forsiktig ja. Unngår jeg sukker så går det bra.)

Har litt problemer å finne ut hva jeg skal ha på meg. For magen eser jo sånn ut og er ikke mer enn 16+5 i dag.

Ønsker dere alle sammen en kjempe fin 17 mai feiring i morgen. Kos dere med familie og venner og ikke minst magen deres med den lille i:=)))

Klem fra meg.

Skrevet

Her blir det frokost hos mamma sammen med hennes mann og min mormor før vi setter kursen mot byen for å se på toget. Der blir det vel en del is-spising, til ei jente på 3 år og pappan sin store glede :) Etterpå blir det å dra til den lokale barneskolen her for å se på enda ett tog, spise mer is og slappe av. Avslutter dagen med middag hos min far og hans familie.

Dette med klær er et stor problem her også, er 21 uker i morgen og magen stikker godt ut:) Har kjøpt tights og en lang topp med blonder. Har en tynn cardigan over, og så vi satser på SOL!! =)

God 17.mai alle sammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...