Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Hva skal deres gutter på 6-7 år ha på seg i morgen?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Susp? Kom deg vekk fra forumet om du ikke kan komme med noe fornuftig.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 begge barne skal ha på seg bunad, han blir 7 iår og hun blir 1
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Min skal ha mørk blå penbukse, blå skjorte med rødt slips og en genser med hvite blå og grå striper:) Om det er kaldt har han en rød jakke over.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #7 Skrevet 16. mai 2010 Min 6-åring som egentlig bare vil ha joggebukser har jeg fått lurt på denne: http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=BARN_LIPO_NED_BYX&shoptype=S Og en hvit langermet genser med en kortermet blå og hvitstripete skjorte utenpå. Helt utrolig at jeg får på han så fine klær, vi har fått kompromisse litt (dress hadde feks aldri gått).
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #8 Skrevet 16. mai 2010 Full dress Dressbukse,vest,hvit skjorte,slips,dressjakke. Blir det kaldt skal han ha skinnjakke utenpå. (5 år)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #9 Skrevet 16. mai 2010 Svart dressbukse og dressjakke. Hvitskjorte og svart slips. Svarte pensko. Starter dagen med en svart allværsjakke utenpå. Han er "bare" 4 år, så det er vi som bestemmer hva han skal ha på seg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå