venter_på_deg_lille_venn Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Jeg er på dag 11 på spray! Og har ikke fått mensen ennå... Har mensen veldig sjeldent fra naturens side også... Blir behandlet på St.olavs i Tr.heim... Er det noen som vet om dette er vanlig??
jente_80 Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 St. Olav her også Jeg var 3-4-5 dager forsinket (husker ikke helt) når jeg sprayet. Og det er heeeelt normalt! Har den ikke kommet før du skal starte med sprøyter bør du vel ta en graviditetstest.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Det samme skjedde meg, skulle hatt den på mandag, tok kontakt med klinikken som sa jeg måtte ha fått den innen 14/5, da jeg skulle begynne på sprøyter 16/5. Den må ha kommet to dager før sprøytestart....men så ingenting til den:) Tok derfor test på fredag som ble positive, og nye på lørdag morgen som ble veldig positive:) Så kuttet ut spray og sitter nå her og er litt forvirret:) Ønsker deg masse masse lykke til. Kommer ikke mensen, ta en g-test, ellers er det vel slik at du må utsette oppstart med sprøyter:)
Hege72 Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Hei! I infobrevet fra St. Olavs står det at " under bruk av spray, vil du noen ganger få en blødning. Dette er bare et tegn på at livmorslimhinnen nedbrytes og har ingen betydning for behandlingen. Hvis du ikke får blødning, er dette også normalt. " I mitt tilfelle fikk jeg blødning to uker etter spraystart og blødningen varte til jeg begynte på sprøyter, da ga det seg. St. Olavs sier også at man skal ta en graviditetstest før man begynner på sprøyter. Er dette forsøket ditt siste offentlige nå? Du har vel ikke flere på frys igjen, det var vel ett på frys sist?
venter_på_deg_lille_venn Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2010 Hei Hege72:) Dette er 3 forsøk, men siden ingen av eggene ble befruktet sist, telte ikke det som eget forsøk... Har derfor 2 igjen... Skal begynne med sprøyter 26 Mai. Men, mensen har ennå ikke kommet... Ikke kan jeg tro jeg er gravid heller... Er i Portugl på ferie nå, og jeg er skikkelig nervøs og deppa for dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå