Scarlette Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Vi bor i 3 etg i blokk, og er jo kjekkt å slippe å løpe til bosshuset hver gang ungen bæsjer.. Noen erfaringer??
Grevinnen Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 JA de fungerer! Det er jo litt dyrt, og mange bruker hundeposer eller lignende, men det er utrolig lettvint og tidsbesparende med bleiebøtte.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Syns det var praktisk, men ja, det er dyrt. Har fått gratis ny bøtte nå og har tatt med de pakkene jeg kan få refill til litt billigere, men spørs om jeg kommer til å bruke så mye penger på det denne gangen.. Har hørt at de ikke funker så bra på varmekabler (som vi har fått nå), at det da lukter uansett. Sist gang så luktet det ikke noe iallefall..!
april*82 Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Får 3-pk refill til 199,- her: http://butikk.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=507584&b_kid=133146 Og på ebay kan du få det enda billigere. Kommer aboslutt til å bruke bleiebøtte, da jeg ikke gidder å løpe ned trapper og utendørs hver gang en bæsjebleie skal byttes.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 På barnas hus kan du få bleiebøtte gratis, du må regisrere deg på nett og ta med kvitteringen du får der...
3 søte jenter♥ Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Vi har en sånn gratis bleiebøtte. Fungerer bra den. Den står på varmekabler. Blir ikke noe lukt. MEN, det koster 300 kr for nye poser! Mulig det fins noe billigere, men i butikkene har jeg kun funnet de til den prisen.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 Egentlig bare no tull. Er tredjegangs fødende, og bleiebøtten kvittet vi oss med etter første runde. Bare no styr. Det er uansett greit å kvitte seg med bleieposen hver dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå