Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Kjæresten min gjør alt riktig og det er deilig, men jeg greier altså ikke komme når jeg har sex med ham. Alene går det greit. Han er nydelig i senga og slikker, fingrer meg og jeg er så nær så nær ved å komme, men det uteblir altså... Vi kan holde på i timesvis faktisk uten at jeg klarer å avslutte på ønsket måte. Hans høyste ønske er at jeg skal få orgasme med ham og det står ikke på innsatsen for å si det sånn. Må legge til at jeg aldri har fått orgasme når jeg har hatt sex. Kun alene. Noen som har noen gode tips til meg? Dette er selvfølgelig littt viktig for oss...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Har du prøvd å onanere selv da, mens dere har sex? Jeg får sjeldent eller aldri orgasme kun ved at han slikker eller fingrer meg, eller ved bare penetrering.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 klitoris orgasme, og vaginal orgasme er to forskjelige orgasme typer. Og alle får orgasme på forskjellig måte, noen merrker dem knapt, mens andre blir overveldete. Kanskje du kunne vise kjæresten hvordan du gjør det alene, og ta det derfra??
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Jeg får en slags vaginal orgasme, men ikke med stimulering av klitoris. Jeg vil jo ha i pose og sekk.. hehe... Når jeg er alene bruker jeg hjelpemidler og det vil jeg unngå når jeg har sex med ham. HI
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Kansje du kan forsøk å Ikke "prøve" så veldig å få orgasme...bare fokuser på å nyte nærheten og sexen i hva det er,ikke tenk på at du Må få orgasme. Hvis du blir veldig opphengt i å få orgasme så tror jeg nok problemet med å oppnå den blir større og større fordi du tenker på mye på det. Fortell hva du liker og hva du ikke liker...onaner samtidig som dere har sex..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå