Gå til innhold

Huff. Har en trist dag

Moosh

Anbefalte innlegg

Begynte å ane at noe var galt forrige tirsdag og gikk til UL. Der så vi fosteret var dødt (Hadde vært død i 2 uker, uke 5). Noen dager etter kom det mer blod og nå etter en uke har det begynt å gi seg.

De siste par dagene hadde jeg begynt å se litt fremover igjen og gledet meg til å prøve igjen. Har ikke grått så mye siden jeg fikk vite at det ikke blir desemberbaby likevel. Men i dag er alt bare så trist. Det popper opp "jeg er gravid" meldinger på facebook med påfølgende gratulasjoner fra alle som skal ba baby samtidig og gleder seg. Og da den lille jenten min på 2 år bet meg, begynte tårene bare å renne.

Nå sitter jeg med en klump i halsen og venter bare på at hun skal legge seg så jeg kan slippe det løs. Huff, det er så godt å ha en liten kosejente når man er litt trist, og jeg vil ikke skremme henne med gråtingen min.

Orker ikke treffe mine gravide venninner og angrer på at vi har invitert hele familien på 17.mai-frokost til oss imorgen. Da blir det nok en del mas om at vi snart må få nummer to. Er redd jeg ikke klarer å holde masken da.

Sukk. Håper solen kommer frem i gjen imorgen så kanskje humøret stiger et hakk.....

Takk for at du "hørte på" sutringen min :-(

Fortsetter under...

Huff, ikke lett dette nei. Har vært gjennom det samme, en MA konstatert på UL. Husker så godt hvordan det var, den ene etter den andre som ble gravid, mens jeg akkurat hadde mistet. Jeg klarte ikke å være glad på deres vegne uten å være sjalu samtidig. Heldigvis ble jeg gravid igjen etter noen måneder og det gikk bra! Bare vær lei deg når du trenger å være det, og ikke mist håpet om at det vil gå bra neste gang! Du kommer til å bli gravid igjen, men det blir nok ikke uten bekymring den første tiden. Klem til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...