Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 vurderer å flytte lengre sør.. (bor i tr.heim for øyeblikket)
Gjest Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Bor i Stavanger. Ca 20 minutter utenfor sentrum med buss. Rolig og greit miljø. Stavanger er ganske internasjonalt pga oljeindustrien, europeiske og en del fra øst-Asia. Trives godt, er innflytter til byen selv på 8. året. "Full" barnehagedekning og vi sogner til en god skole. Byen har ellers nylig vert europeisk kulturbyhovedstad, mye som skjer innenfor alle sjangre.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 aha! takk for svar! :-) redd for å komme i noe "narkomiljø" eller noe,nå etter jeg har fått barna.. hønemor jeg HI
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 De fleste større byer har nok uansett plasser med litt dårlig miljø, narkotika, utlendinger osv. Ville nok bestemt meg for en by, og heller sett på de ulike bydelene. Bor i middels stor by selv, og det er jo litt drit her som alle andre plasser, men ikke mer enn "normalt" tror jeg. Bor på et lite tettsted, et pa-tre kilometer utenfor byen, og i nabolaget her er det bare norske barnefamilier såvidt jeg vet. Normal/høy standard hvis man kan kalle det det.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Oslo vil i alle fall ikke ha deg med de holdningene der.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 "de holdningene der"? Enhver har vel rett til å velge selv om de vil bo midt i dritten eller ikke... Hvis du flytter til Oslo bør du velge nordstrand eller holmenkollen. Alle andre steder har de overtatt og du får hverken et stille øyeblikk eller frihet for møkkalukt et sekund.....(de sender jo unga sine ut for å leke i 21-22 tiden, og hele dagen flyr de rundt og kakler og skriker som kråker, disse mødrene som ikke har jobb og ikke gidder å passe på barnas oppførsel)
prekæs Skrevet 16. mai 2010 #7 Skrevet 16. mai 2010 Joda. Det er endel utlendinger her, men vi har til nå sluppet unna noen trønderopphopning, heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #10 Skrevet 16. mai 2010 Unnskyld meg, men hva for et bedritent meneske er du??? "De fleste større byer har nok uansett plasser med litt dårlig miljø, narkotika, utlendinger osv". Når ble det dårlig miljø av at det bor utlendinger i nabolaget og normal/høy standard med bare norske barnefamilier. Gud så trangsynt og idiotisk du fremstår!! Glad jeg ikke har sånne som deg i nabolaget mitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå