Purresurre Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Er i uke 4,å oppdaget akkurat at jeg blør.Lyserosa, slik som det er når mensen starter, har litt murringer i magen.Noen som har erfaring med dette?
LanzaroteJenta Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Hei. Jeg har akkurat det samme. Er akkurat inne i uke 5, og i dag har jeg hatt mye murring i magen+ vondt nederst i ryggen. Jeg oppdaget nå rett før jeg skulle på jobb at jeg hadde litt lyserosa blod på papiret. Nå er jeg på jobb, og jeg er livredd. Har akkurat vært på do og det er faktisk ganske mye blod på papiret. Det er roda og helt uten slim og klumper. Jeg testet positivt på fredag, og det var da jeg ventet mensen. Jeg har hatt masse symptomer de siste 2 1/2 ukene og var sikker på at jeg var gravid før jeg tok testen. Nå vet jeg ikke hva som skjer, om det er en sen festblødning eller om jeg har mistet spira mi? *Puster dypt* Er det noen som har erfaring? Bør jeg vente et par dager å se hva som skjer og så oppsøke lege, eller hva mener dere?
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 jeg blødde i starten av uke 5 og i uke 6, ser bra ut for meg enda. men dette er forskjellig fra person til person, er man bekymret så skal man kontakte lege, for det er ikke bra for verken mor eller kommende barn at man er bekymret. så er man bekymret, ikke nøl med og kontakte legen. da får man i allefall et svar og mer ro masse lykke til
Purresurre Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2010 Jeg har også mye murringer i magen,å korsryggen..Her har det bare bare kommet lyserosa på papiret når jeg er på do. Skjønner godt at du er livredd, det er jeg å Har lest en del av de andre innleggene her, å det er mange som blør litt i begynnelsen, noen har "mensen" til de er i 4 og 5 måned.. Prøv å pust dypt, det prøver jeg å gjøre, litt enklere sagt enn gjort riktig nok..Selv vil jeg kontakte min gynekolog på tirsdag, mest for å roe sjela mi..Man blir så redd,å stressa...Hoff!
Purresurre Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2010 Puh..det letter å se at det har skjedd med flere, da kan man slappe litt mer av. Får jo helt kula Tårene bynte å trille..Men , det går jo helst bra. Ja,velger å kontakte lege,for sikkerhets skyld.
LanzaroteJenta Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Uff... Jeg er litt roligere nå. Kjæresten kom tilfeldigvis innom jobben og da klarte jeg ikke å holde meg og begynte å stortute! Fint når man jobber i en hotelresepsjon... Bra jobba! Nå har jeg også lest litt på nettet, og sist jeg var på do nå var det nesten ikkeno, men bare litt rosa på papiret. Har fått meg legetime til i morgen ettermiddag, så jeg håper jeg har en forståelsesfull sjef som skjønner at jeg kommer til å være litt utafor i morgen. Må selvsagt fortelle henne om hva som skjer, og det hadde jeg jo tenkt å vente med i noen uker. Vel, vel.. Skal holde dere oppdatert. Takk for støtte
Purresurre Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. mai 2010 Så bra! Ikke så rart, hormoner å følelser, da kan det renne over for de fleste Sendte sma ti legen,å ble også beroliget.Skulle kontakte han om det fortsatte,så tar han en ultralyd. Venter i spenning,å håper på det beste for oss begge
LanzaroteJenta Skrevet 17. mai 2010 #8 Skrevet 17. mai 2010 Da var det nok over for meg for denne gangen. Var hos legen i sta, og han kunne fortelle meg at jeg dessverre har mistet spira mi. Jeg har hatt blødninger siden i går, og har det ennå. Menssmertene jeg har hatt i dag har vært skikkelige sterke og jeg var egentlig ikke i tvil utover dagen. Jeg hadde antydning til morgenkvalme, men etterhvert mistet jeg "gravidfølelsen". Helt sprøtt egentlig, jeg kjente meg veldig annerledes enn det jeg har gjort de siste to ukene. Legen sa at fordi jeg har gått på p-piller i mange år (10+), så er det ofte at kroppen reagerer med noen SA`er tidlig i svangerskapet sånn i begynnelsen. Det er fordi kroppen ikke er vant til å jobbe "på ordentlig". Jeg skal på en skikkelig helsjekk om noen uker (blodprøver etc), og så ønsket han meg lykke til med videre prøving. Ba meg om å kanskje være litt mer tålmodig med å teste for graviditet neste gang, og la det gå en uke eller mer over tida før jeg tester meg. Sikkert i tilfelle det skjer igjen. Kjæresten og jeg har nå delt en pose chips og en liter Snickers is, og bestemt oss for å prøve å se det positive i det. Det var vel en grunn til at det skjedde osv... Ikke så lett, men man får gråte litt og forsøke å gå videre. Vi får rykke tilbake til start og begynne på`n igjen. Lykke til, til dere andre! Håper det fixer seg Stor Klem
Purresurre Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 17. mai 2010 Ååå...nei Har tenkt på deg i dag, håpet at det skulle gå bra. Uff...Ser ut som det samme skjer her Skal til lege i morgen kveld, så får det evt bekreftet da. Blør fortsatt,så jeg regner i grunn med det. Fint at du har din kjære hos deg,det gjør nok godt Lykke til videre Klem fra Purresurre
LanzaroteJenta Skrevet 18. mai 2010 #11 Skrevet 18. mai 2010 Lykke til hos legen, Purresurre! Det kan jo gå bra da. Har lest om mange som har hatt blødninger gjennom hele eller deler av svangerskapet. Krysser fingrene for deg. Du får oppdatere oss i kveld. Jeg skal nå ut å drikke kaffe (koffeinfri..) med en venninne. Måtte fortelle det til èn, så hun mente jeg måtte ut å luftes litt Stor klem
Purresurre Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 18. mai 2010 Tusen takk Han kunne ikke se noe der, det er fortsatt veldig tidlig. Skal tilbake for ny undersøkelse og blodprøver før pinse. Sjekke om HCG nivå har sunket. Ja,har også hørt om de, håper det er tilfelle Takk! Håper du har hatt en fin dag med veninna di, gjør godt med en luftetur :-) Stor klem tilbake )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå