Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Hvordan vet man om man har lite næring i melken? Jeg ammer hele tiden. Og det har jeg gjort ett par uker nå, så kan ikke være økedøgn.. Ammer i 15-30min om gangen, men fortsatt er minien sulten like etterpå..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Barnet søker pupp når det er sultent, tørst, lyst på kos, suttebehov osv. Tror nok ikke melken din ikke inneholder nok næring. Så lenge barnet legger på seg som det skal så ville jeg ha roet meg ned på den biten. Det kan være slitsomt å amme, selv har jeg tre ammeperioder bak meg og føler jeg har sittet med puppen ute i måneder av gangen:) Barn er forskjellige, noen trenger å vite at maten er nær, jeg sulter ikke ihjel, dette går bra. Og plutselig er en ny dag og en "ny"baby der som slett ikke vil ha pupp hele tiden. Tiden går veldig fort med de små, over på et blunk. De krever litt tålmodighet til å begynne med, men det er verdt det, det er nå i alle fall min erfaring. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå