muffin25 Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Jeg startet på sprøyter i går, sist gang gikk det greit å sette sprøytene selv.. det gikk ikke fiiiint, men fikk nå satt de.. Men denne gangen.. jeg klarer det ikke jeg.. kaldsvetter og står der som en dott og ser ned på spissen og magen.. Må få sambo til å sette, men det kræsjer egentlig med jobb..sprøytene skal helst settes på samme tidspunkt hver dag, men om jeg fra tirsdag av setter de 30 min før , spiller det noen stor rolle? er det sååå på slaget med tiden.. Klarte forøvring få spissen igjennom pekefingeren og ut av neglen i sta.. hehe.. spissen falt bakom noe og vips.. der sto den i fingeren, det hjalp ikke asså Ha en flott 17 maj damer!!
bolla12 Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Hehe...kløna:) Jeg har bare hatt én runde med sprøyter. Knota noe innmari første kvelden, men gikk greit. Tviler sterkt på at det har noe å si. Jeg hadde enkelte dager der jeg av ulike grunner måtte sette de litt tidligere eller seinere. Egga var perfekte, men ingen befruktning. MEN...det hadde ingenting med at tidspunktet varierte på sprøytene. Går nok så fint så Lykkeønskninger til deg.
2,5barn+1engel Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 jeg tror ikke det har noe å si noen minutter fra el til.. jeg vet at det ble noen timer feil at meg et par ganger pga jobb, og jeg fikk alikevel ut en hel haug med egg... jeg tok sprøytene selv.. Stedatter mi fikk tilogmed prøve.. hehe.. gikk helt greit til hun skulle prøve å klemme inn.. da fikk jeg vondt.. lykke til videre..
caramello Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 hehe må le litt her nå...:-):-)..håper det gikk godt med fingen:-) Er det gonal-f? Mener det står i bruksanvisningen at den skal settes til samme tid innen en time +/-..jeg forskjøv tiden litt avogtil og det gikk greit..fikk ut plenty med egg;-) Jeg klarer ikke sette de selv...jeg svetter og blir svimmel(liker ikke sprøyter) Tantungen(22år) og mannen min setter de på meg.. Denne omgangen skal jeg igang med to forkjellige sprøyter så jeg får vel bare prøve igjen å få satt de selv,men....tviler på at jeg klarer det..:-/ Ønsker deg lykke til videre:-)
mipmip Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Mannen min har tatt de på meg hver gang....skikkelig pingle jeg, klarer det rett og slett ikke. :-P Har tatt de til ca samme tid hver dag, men det står at det kan avvike + - 1 time i mine papirer tror jeg.
muffin25 Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2010 takker for svar damer da setter vi litt før i morgen det er gonal f ja skal starte med en annen morrosak og på dag 6.. i låret.. skyt mej nå fingeren jah, hehe.. den gikk det fint med..men hjalp ikke på sprøyteskrekken med en spiss sånn rett igjennom fingeren jeezz, det skal godt gjøres.. hihi.. nattinatt!
Håpefull38 Skrevet 16. mai 2010 #7 Skrevet 16. mai 2010 Setter også sprøytene selv. Gonal-F var ingenting. Orgalutranen kjente jeg litt mer. Fikk litt hetta da jeg satt den første gang. Hovnet kraftig opp og fikk bobler i huden på låret! Måtte ta frem bruksanvisninga, og fant da ut at det var en allergisk reaksjon. Gonal-F skal settes innen 28 timer etter sist satte sprøyte. Altså +/- 4 timer. Sett nå neste sprøyte i magen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå