Gå til innhold

det e liiiiv!!:)

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

Skrevet

fine dager nå:)

fredag var vi på ul å så en søt liten baby akkurat så stor som det skulle være:) masse armer og bein i alle retninger...kjmpe kos å se den igjen:)

navlestrengen lå mellom bena så kjønn klarte hun ikke se men det gjør ikke noe:)ikke viktig.....ordinær ul 7 juni...kankjse de ser det da...men det er no bare en bonus...

i morges våknet jeg av tydelig liv på UTSIDEN:)) DET var utrolig deilig følelse! skyndte meg å vekke pappaen men da ble det stilt inni der gitt hehe:) typisk..... det skal være sagt at jeg ikke har noe magefett fra før så det var ikke til å ta feil av:D magen har vært hard og svake menssmerter... rar følele ihverfall...kan ikke være kynnere så tidlig som 15+5 vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre at alt står bra til med babyen og at du har noen fine dager nå:o)

Har også bestillt privat UL om litt over 1 uke og vil da være 15+4. Gleder meg masse! Så morro at du kjenner liv:o) Jeg har ikke vært gravid før, så er litt usikker på om jeg har kjent noe el ikke;) Gleder meg til å kjenne spark hver dag og til pappan også kan kjenne det.

Skrevet

Så deilig å kjenne liv.......venter i spening jeg også....er 15+6. Er nok kynnere du har hatt.....hørtes veldig sånn ut...jeg er annengangs og hadde mye kynnere tidlig med førstemann..... man har vel kynnere hele svangerskapet, men i begynnelsen er det ikke alle som kjenner det

Skrevet

Hei hei! jeg er 2 gangs og har masse kynnere. starta i uke 12. Hadde det med nr en også. Når man har kynnere så blir magen helt hard og kan få en merkelig fasong. Jeg får en litt sånn "vakum følelse" De kan vare alt fra ett par sekunder til ett par minutter. Meeen, det kan jo hende du har kjent liv:) Jeg kjente når jeg var 16+ 3 første gang. Men det var mer som små vibrasjoner, synes de første gangene føltes som en mini fisk som sprella;)

er 14+6 i dag og kan ikke si jeg kjenner veldig mye:( Bortsett fra veldig mye kynnere..

Skrevet

Ååååå, tøysekoppen, så godt å lese dette:=)))

Så godt for deg at du har vært på UL å sett den lille igjen:=)))) Og at du kjenner allerede liv er jo bare helt fantastisk:=))) Grattis.

Jeg er 16+5 i dag og kjenner ingenting av den lille. Men jeg håper det er normalt det også. Fikk beskjed om at jeg har morkaka foran, så det kan vel dempe for at jeg merker noe enda???

klem til deg.

Skrevet

Hei tøysekroppen, så deilig å kjenne liv så tidlig! Jeg har også kjent liv innvendig siden ca uke 15, men ikke utvendig før uke 20. Har morkaken på forsiden. Nå er jeg 21+3 og kjenner masse liv hver eneste dag, sparkene begynner å bli veldig kraftige! Er så deilig å få en bekreftelse gjennom dagen på at babyen har det bra.

Når det gjelder hard mage og mensverk, så høres det jo ut som kynnere. Jeg har hatt dem regelmessig siden uke 14, mange hver eneste dag. Er litt lei av det; gjør ikke direkte vondt, men blir litt bekymret når det blir mange på rad. Faren min er gynekolog, og han sier at det ikke er noe å bekymre seg for; det er helt andre mekanismer som setter fødselen igang (hormoner, etc).

Men jeg merker tydelig at det blir flere av dem når jeg stresser, så jeg prøver å ta det med ro. Ikke alltid like lett...

Har forresten en søster og mange bekjente som slet med kynnere gjennom hele svangerskapet, og alle gikk til termin.

Lykke til videre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...