Gå til innhold

Tanta er veldig rar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte så smått spottinga mi 9 dpo. 10 Dpo blødde jeg bare rosa. Også kom tanta trudde jeg. Jeg blør neste ingenting. Kun sår jeg går på do å tørker meg. Trenger kun å bruke truseinnlegg. Sikkert blødd 2 spise skjeer til sammen Ikke har jeg vondt og formen er i tipp topp stand. Pleier å ha vondt og føler meg veldig uggen når tanta er her.

Flere som pleier å blø lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt noe lignende de siste dagene. Skal ikke ha mensen før neste onsdag, men ca 7-8 DPO så jeg litt blod på papiret, og nå blør jeg fortsatt på 4. dagen. Tror ikke det er TR, det er alt for lite, selv om det har blitt litt mer siden første spotting.

Jeg har lurt på om det kan være en festeblødning, og er veldig spent på å se om jeg er gravid, eller om det bare er krøll på syklusen :P

Skrevet

kan ikke en festeblødning være som en liten mentrasjonblødning? :)

kansje ta en test?:)

Skrevet

Håper vi er gravide Carina snupp<3

Skrevet

Hadde selv en merkelig menstrasjon denne måneden.

Den begynte som du forklarer, for så å være ganske lik en vanlig menstrasjon neste dag, for så å forsvinne helt den neste dagen. Hadde så 2-3 dager uten noen ting som helst, for så å få rosa på papiret når jeg tørket meg i et par dager.

Normalt pleier den å vare i 5 dager, og jeg får som oftest veldig med menssmerter og hodeverk (migrene) litt i forkant av disse dagene.

Skal kjøpe en test i morgen for å dobbeltsjekke

Skrevet

Takk for mange positive ord :) Men tanta har tatt seg opp iløpet av helga og nå er det en vanlig mens. Hadde ikkke tester i hus, men brukte en el test og den var negativ. Skal ringe akupunktøren i mårra. Vil ha litt bedre kontrol på syklusen min nu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...