TanteTroll Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 ..var ikke plass til oss før i uke 35. Regner med at det er egguttak da, og at spray- og sprøytefesten starter litt før det! Litt lenge og vente synes jeg, men får nyte sommeren med alt som ikke er "lov" i prøve-og rugeperioden. Kanskje sommerferie gjør susen? Krysser fingrene for alle jeg har fulgt gjennom første forsøket mitt, og håper dere får positive tester i løpet av sommeren. Håper jeg ikke treffer dere igjen i en annen tråd på høsten, og at årsaken til det er graviditet:-) Lykke til alle sammen, og takk for gode oppmuntringer underveis! Ha en fin 17. mai! Klem fra meg!
jente_80 Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Lykke til videre, Tingeling75 Nyt sommeren, hvem vet - kanskje litt sommer og fri gjør susen! Jeg skal ringe til klinikken på tirsdag for å høre om jeg rekker et fryseforsøk før sommeren. Håper det!!!! Og takk for følge så langt - og satser på at det er vår tur snart
Alid@ Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Så dumt at det ikke ble forsøk på dere tidligere, men da får du nyte sommeren og samlet masse energi til dere starter på nytt igjen;) Kan være godt det også for kroppen;) Takker deg også for støtte og oppmuntring i uke 17 tråden!! Lykke til videre til både deg og Jente_80!! Ha en fin 17 mai feiring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå