Hoppsideisi :) Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Noen som kan tipse om en god og stabil BH. Har så ømme pupper at jeg nesten ikke kan gå fort uten at det gjør vondt. Har nesten ikke kunnet snu meg i natt. Neste blir vel å måtte ligge med sportsbh.. hehe Tar i mot tips med stor takk
Dette er lykken på jord! Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Sportsbh gjør underverker!!! Jeg bor i mine om dagen. AU! Kan ikke dusje, gå vanlig bortover en vei uten at jeg har lyst til å holde puppene inntil kroppen! Nå teller jeg bare ned de siste to ukene før kvalmen siger innpå....
Hoppsideisi :) Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2010 ja det gjør ganske vondt. Noe spesielt merke du kan anbefale?
Dette er lykken på jord! Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Jeg kjøper mine på Lindex. De har sånn "netting" ytterst og bomull inni. De er kjempe myke, og er ikke stive. Kjenner ikke at du har de på. Holder brystene inntil kroppen. Tror jeg kommer til å begynne å sove med de snart. Er jo vondt å snu seg!
2,5barn+1engel Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 for mange hjelper det også å bruke ullammeinnlegg.. jeg ble anbefalt det, og det hjalp.. for da holdes brystene varme, og blir ikke så vonde..
oi =) Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Støttebh fra H&M uten spiler er helt super. Den kan man også sove godt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå