Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Nei.. Jeg har lest om det, men aldri gjort det.. Hva var reaksjonen hans da..? Er det _veldig_ mye bedre enn uten?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Og jeg som akkurat skulle skrive et innlegg og be om lure "tips", he he:) Men hvordan klarer man å beholde vannet der uten at det renner ut?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #7 Skrevet 16. mai 2010 Med varm te, og den var altfor varm og han ble sur. utforsket sextips i ungdommen, hehehehe:D
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #8 Skrevet 16. mai 2010 HI her. Her går det i lunkent vann, og mannen min synes det er kjempedeilig! Man tar en munnfull vann i munnen, så må man bare "presse" penis inn i munnen- uten at det renner ut noe. Hehe. Høres tungvindt ut, men det er verdt det- for mannens del i alle fall! :-D
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #9 Skrevet 16. mai 2010 Spennende, skal prøve det:) Gikk akkurat inn på sexdebatten og så en tråd om noe som heter Afrodite spray, så nå har jeg bestilt det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå