Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Jeg også( Jeg tenkte sort finbukse og en fin topp.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Hør hør Aner ikke hva jeg skla ha på meg.. Lurer på om jeg kan snike meg unna med en gigantisk linbukse.. Eneste er at jeg har ingen skjorter eller noe å ha over.. Har flere kjoler, men alle er 2 størrelser for små, og det er ikke pent. Har bestemt meg for å ta det på sparket i morgen... Hva med bare en dressbukse og et eller annet over? Ellers så kan vi gjerne spleise på en striesekk eller to... :/
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Er du som meg så har du mest lyst til å gå ut i garasjen å hente 4manns teltet :-S jeg skal ha på meg høye støveletter med en liten hel, mørkt olaskjørt (går til litt under knærne og er fint, ser ikke billig ut) en topp og finjakka over. Selv om jeg har lyst noen ganger, så har jeg endelig innsett at man faktisk bare ser enda større ut hvis man kler seg i store, uformelige klær!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Ja, men det er bare om man ser seg selv i speil, eller på bilder. Ser man seg selv ovenifra og nedover så er det ikke så ille med for store klær Valkene blir litt borte i alt stoffet
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #7 Skrevet 16. mai 2010 Godt flere enn meg sliter med anntrekket.. Føles godt å ikke være "alene". Fant en svat bukse som jeg fikk dradd over ræven, og en hvit bluse... Ikke et pent syn, men i mangel på noe annet blir det dette som blie 17.mai anntrekket her i huset.... Hi
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #8 Skrevet 16. mai 2010 Jeg har festdrakt, fordi jeg er så feit at jeg ikke har tatt meg råd til ordentlig bunad. Den måtte syes ut nå, og har ikke mer å gå på. Så forhåpentligvis kan jeg sy den inn igjen neste år. Det går på nippet, men hvor pent det blir vet jeg ikke.
Himmel og hav Skrevet 16. mai 2010 #9 Skrevet 16. mai 2010 Du skal kle deg i noe du føler deg fin i! Drit i "regler" for hva som er slankende, kledelig eller ikke. Ta på deg noe du føler deg vel i, hev hodet, skyv puppene fram og smil! Da ser du flott ut uansett!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #10 Skrevet 16. mai 2010 Jeg ELSKER DEG himmel og hav!!!! Takk takk takk =) Hi
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #12 Skrevet 16. mai 2010 Bunad!!! Da ser man så stygg ut uansett LOL!
tre ønsker fler Skrevet 16. mai 2010 #13 Skrevet 16. mai 2010 Jeg har brukt tre timer på å sy ut bunaden min idag, skikkelig nedtur. Jeg visste det jo, men har ikke ville innsett fakta. Nå starter tidenes slankekur.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #14 Skrevet 16. mai 2010 Prøvde hel skapet mitt før jeg måtte innrømme nederlaget. Fant ut at jeg rett og slett vil boikotte 17. mai litt i år. Alle mine venninner passer perfekt i bunadene sine, jeg kan bare ikke dukke opp i joggebukse! Så jeg drar på babyshopping i sverige med min mor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå