Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Jeg reiser til syden om litt over ei uke, jeg er så utrolig sliten av for lite søvn, har fått veldig uren hud, ikke bare i ansiktet, men føler både at rygg og bryst er angrepet av hudormer, i tillegg så har jeg fått kraftig hårvekst i løpet av svangerskapet som har vedvart..Er voks det beste?Kan jeg gjøre dette selv? Hva anbefaler dere?Har hatt lite tid til å pleie meg selv etter jeg fikk baby. Jeg har kjøpt meg en kroppspeeling som jeg nå bruker når jeg dusjer. Jeg føler at jeg rett og slett forfaller mer og mer. Hjelp meg til å bli fin jenter! Kom med alle deres beste skjønnhetstips som jeg kan forvente raske resultater av. Har så lyst å se og føle meg bedre enn jeg gjør nå når vi skal reise på tur.Både for meg selv og samboer:)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Kjøp deg en epilator for bikinilinja og leggene, så slipper du å tenke på å barbere deg annenhver dag. Jeg vil ikke anbefale å bruke epilatoren ellers, for det er for vondt for min del Hårene som vokser ut blir mykere og mindre sjenerende. Noen hårsekker vil etterhvert bli ødelagt slik at det ikke vokser ut nye hår lengre. Ellers kommer du til å få mye penere hud etter å ha vært i solen noen dager Evt, kan du ta sol et par ganger nå i forkant. Husk solkrem, minimum solfaktor 15, helst mer i ansiktet. Drikk minimum 4 liter vann hver eneste dag, det hjelper masse på huden! Og fiberrik mat, da renser du kroppen innvendig. God tur!!
♡ A & E ♡ Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Kan jo være greit å ta litt solarium før du reiser, ellers bruke skrubb når du dusjer og fuktighetskrem etterpå. Tenkt på å kanskje farge bryn og vipper? Da slipper du maskara og sånt og kan bade uten at sminka renner og likevel føle deg litt fresh Det går jo an å få vokset bikinilinja eller gjøre det selv, har ikke erfaring med sånn epilator. En halvtime med beina opp og agurker på øya kan også gjøre underverker
Gjest Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Er det 2-3 uker siden du barberte leggene/hårfylte plasser sist? Har du råd til det ville jeg gått til salong å få voksa. Det koster ca 600 å få tatt bikinilinje, lår og legger tilsammen, i alllefall her i Stavanger. Epilator er på en måte det samme som voksing bare i slow-motion, så jeg hadde nok voksa et par ganger regelmessig først før et innkjøp av epilator. dagen før du skal vokse er det lurt å peele kroppen, husk å smør inn med fuktighetskrem etterpå. Dropp også solarium/sol/selvbruning dagen før og etter voksing for å unngå sår hud og "sebrastriper". I samme slengen kan du jo få farga bryn og vipper, nappet bryn. Det kan være en grei investering en gang i blant, i allefall hvis du føler at du har "forfalt". Mitt neste tips må være å ordne deg en skikkelig bikini som viser dine beste sider og ellers alltid gå rundt i "sexy"/pent undertøy.Utrolig hva det gjør for selvtilliten, selv om ingen ser det (bortsett fra mannen din!). Etter svangerskap/bebis har huden også forandret seg mye. Hvis du har enda mer penger på bok så kunne du jo tatt en skikkelig dyprens i salongen når du først skal vokse, farge og nappe, hehe. Da er det lettere å vedlikeholde huden din etterpå. Kanskje du mangler fukt? Ikke fett, nødvendigvis, men fukti ansiktskremen din? Mange må bytte produkter etter svangerskapet. Lykke til, det ordner seg!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Takk for fine svar, Leggene barberer jeg annenhver dag, så de blir det ikke noe voksing på. Skal prøve å få vokset bikini og lår da kanskje og farging skulle jeg kanskje og ha gjort, men..har prøvd å farge vippene en gang tidligere, og det var virkelig helt pyton, men så er det vel sånn at man må lide litt for skjønnheten å da:p Takk for tips damer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå