step Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Lurer på om det er noen her inne som har tatt brystløft? Har noen spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på
step Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2010 Hei, jeg lurer på om det blir forandring i str? Hvor lenge etterpå det gjør vondt? Kan jeg også spørre om hvilken klinikk du brukte, og om det er lenge siden? På forhånd takk. Supert at du svarte
mirredutt Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Hei igjen! Jeg la inn litegrann i hvert bryst samtidig med brystløftet så for min del ble det en liten endring i størrelsen. Gikk fra en (lang, hehe) B-cup til en liten C-cup. Jeg hadde skikkelig vondt i et par dager etterpå hvor jeg trengte hjelp til å komme meg opp av sengen/sofan, og samme dag klarte jeg ikke å løfte maten til munnen engang. Ble fort bedre, men var øm og mørbanket i halvannen uke etter inngrepet. Jeg la innlegg under muskelen og det var nok derfor jeg hadde så vondt. Et vanlig brystløft gjør sikkert ikke så vondt. Er kjempefornøyd med resultatet - ser helt naturlig ut og arrene vises nesten ikke. Gjorde det for ganske nøyaktig to år siden på Nobel Clinic (www.nobelclinic.no) i Oslo.
Fruen i huset Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Jeg gjorde det på fornebuklinikken for 6-7 uker siden. Jeg tippet mellom C og D og nå er jeg mer enn C enn en D, men ellers er ikke størrelsen noe særlig forandret, nei... Jeg hadde ganske vondt samme dag + dagen etter, men har ikke hatt spesielt vondt etter det.
step Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2010 Tusen takk for svar begge to. A spoonful of sugar: La du inn noe? Lurer også på om de blir litt spenstigere ved bare løft? Er selv en mellomting mellom c og d, akkurat som deg. Ønsker å få de litt høyere opp og litt fastere. Trengs etter to barn kan man vel trygt si Var du fornøyd med klinikken du brukte? Hvem kirurg hadde du og hvor mye betalte du? Hmm, ble mange spørsmål dette. Setter stor pris på svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå