Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen her inne som har tatt brystløft? Har noen spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det! Hva er det du lurer på?

Skrevet

Hei, jeg lurer på om det blir forandring i str? Hvor lenge etterpå det gjør vondt?

Kan jeg også spørre om hvilken klinikk du brukte, og om det er lenge siden?

På forhånd takk. Supert at du svarte :)

Skrevet

Hei igjen!

Jeg la inn litegrann i hvert bryst samtidig med brystløftet så for min del ble det en liten endring i størrelsen. Gikk fra en (lang, hehe) B-cup til en liten C-cup. Jeg hadde skikkelig vondt i et par dager etterpå hvor jeg trengte hjelp til å komme meg opp av sengen/sofan, og samme dag klarte jeg ikke å løfte maten til munnen engang. Ble fort bedre, men var øm og mørbanket i halvannen uke etter inngrepet. Jeg la innlegg under muskelen og det var nok derfor jeg hadde så vondt. Et vanlig brystløft gjør sikkert ikke så vondt. Er kjempefornøyd med resultatet - ser helt naturlig ut og arrene vises nesten ikke. Gjorde det for ganske nøyaktig to år siden på Nobel Clinic (www.nobelclinic.no) i Oslo.

Skrevet

Jeg gjorde det på fornebuklinikken for 6-7 uker siden. Jeg tippet mellom C og D og nå er jeg mer enn C enn en D, men ellers er ikke størrelsen noe særlig forandret, nei...

Jeg hadde ganske vondt samme dag + dagen etter, men har ikke hatt spesielt vondt etter det.

Skrevet

Tusen takk for svar begge to.

A spoonful of sugar: La du inn noe? Lurer også på om de blir litt spenstigere ved bare løft?

Er selv en mellomting mellom c og d, akkurat som deg. Ønsker å få de litt høyere opp og litt fastere. Trengs etter to barn kan man vel trygt si ;)

Var du fornøyd med klinikken du brukte? Hvem kirurg hadde du og hvor mye betalte du?

Hmm, ble mange spørsmål dette. Setter stor pris på svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...