Englemamma, prøver igjen... Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 I morgen starter jeg uke 12.... Frem til uke 8, gikk tiden fryktelig sakte, men de tre siste ukene har det gått utrolig fort :-) Nå håper jeg bare denne uken også går fort, slik at jeg kan starte 2. trinnmester med litt mere ro?????? Har sett "nurket" to ganger....hadde en blødning i uke7, og fikk ekstra sjekk i uke 9 :-) Det var en lettelse å se den lille, med bankende hjerte <3 Skal til ennå en sjekk i slutten av mai.... :-)
Preggers Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Da er du på den "trygge" siden, gratulerer =) Jeg er snart i uke 11, så jeg er like i hælene på deg. Tok min første UL i slutten av uke 9 bare for å se om det var liv og at fosteret satt der det skulle. Det gjorde det Utrolig spennende å faktisk se fosteret for første gang, ikke sant? Skal på ny UL allerede i uke 12, da for å få vite mer om tilstanden til den lille. Mange dager bekymrer jeg meg veldig for at noe skal være galt der inne, så jeg trenger en ordentlig sjekk ellers kommer jeg til å ha et vanskelig svangerskap...
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Min siste uke også, 11+2 i dag, har hatt de fleste symptomer på graviditet, kvalm, oppkast, oppblåst, nedsatt matlyst, trett, luktesans, osv, men føler meg ikke gravid. Tror det først kommer når jeg får bekreftet at alt er som det skal. Jeg skal på min føste UL om en uke, så da forandrer vel mye seg, håper jeg=) Må jo være helt fantastisk og faktisk se at det er liv der inne=) Lykke til dere:D
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 ååå grattulerer, jeg er selv 11+4 i dag, skal på ultralyd den 25 for en siste endelig sjekk, nervøs, men ellers i fin form var i allefall liv i uke 10!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå