Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg har de siste nettene våknet når jeg skal snu meg av smerter i venstre side. Dette skjer aldri på høyre? Føles som noe revner på innsiden. Er det noen som har opplevd dette? Jeg er 7uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg har hatt det samme som deg men ikke mye om nettene. Hadde det faktisk i natt, og dette er visst veldig normalt.

Tro vi skal være glade for å kjenne at noe skjer der nede, da vet vi i hvertfall at det er liv der.

Skrevet

men hvis du blir bekymret kan du selvfølgelig ringe legen å prate med de:)

klem;)

Skrevet

Takk! greit å vite at flere som opplever dette. beg. å bekymre meg for at det sitter utenfor livmoren. legen min er en dumming som kunsier "vent å se.." til å bli gal av!

Skrevet

Hei =)

Jeg opplever også litt smerter på venstre side av og til når jeg legger meg den veien. Ikke sterke smerter, bare som et tegn at jeg bør ikke ligge slik (er ihvertfall slik jeg tolker det)

Du sier at du er i uke 7, kanskje du skal ta en tidlig ultralyd slik at du kan få dette ut av tankene? Det står sikkert bra til der inne, men om du tar en sjekk kan du slappe mer av =)

Jeg tok min første ultralyd nå i uke 10 og det var godt å se at fosteret var der det skulle være.

Skrevet

smertene vil ikke gi seg og i natt fikk jeg ikke sove av bekymring. Dro på jobb og forsøkte ringe legen, som aldri svarte!! Endte på legevakten hvor jeg har vært hele dagen. skal videre til ullevål for ultralyd om 3 timer. fikk beskjed om å faste.

Er bare så lei meg og kan nesten ikke tro at dette ender godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...