Gå til innhold

Svak positiv test idag!!!! :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har testet svakt positivt med strimmel idag!!!!! Herreguud, jeg hadde omtrent gitt opp! Håper virkelig denne holder seg fast!

Men; Det er to store MEN her;

1) Jeg så ikke den svake streken før etter tiden

2) Jeg kan ikke se tydelig om det er rosa eller grått. Ser at "omrisset" er to lyserosa streker, men "fyllet" er på en måte bare fylt ut slik at jeg ser hvor den skal være.

Greia er at jeg så på testen etter noen min, og avfeide den som negativ. Etter en stund måtte jeg tisse på nytt, og jeg satt å tittet på testen (hadde jo selfølgelig ikke kastet den.......) Da så jeg to streker, liksom kantene til der teststreken kan være. Etter litt mer titting ser jeg tydelig der teststreken SKAL være pga "omrisset" liksom og at den ikke er hvit.

To dager til IKM så dette blir super spennende fremover. HERREGUD, håper det er vår tur nå!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

juhu!! Så kjekt:)) Jeg sniker innom her inimellom og lurer på hvordan det går med dere som jobber for å bli gravide, dette var kjekke nyheter! Hvordan er formen?

Skrevet

ÅÅ så fantastisk bra:) håper det spirer å gror og at du får knall positiv test så snart som mulig:):) skal krysse alt som krysses kan for deg:)

Skrevet

Håper virkelig du er gravid, Miraculix86!!:) Kryser fingrene for deg!

Skrevet

Så spennende Miraculux86 :)) !! Dette høres jo lovende ut, krysser fingrene for deg:) Jeg har også hatt slike tester noen dager nå og i dag kom det en lyyyys men tydelig rosa strek som både venninnen min og samboeren ser. Håper vi får klare positive tester snart begge to :) !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...