Gå til innhold

hva har man oppi sportsdelen..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en emmaljunga citycross,har brukt bagen til nå men må bytte siden jenta vår er blitt så stor.men hva bruker man oppi vogna??

er jo seler og div i veien,så posen eg har funker jo ikke oppi der..?

MÅ man bruke utedress på barna om de skal sitte i slik vogn?

Dyne vil jo heller ikke funke særlig godt,den vil ikke dekke bena hennes.

Setter stor takk for svar folkens!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke hull (eller felt hvor du kan lage hull) i posen din? Da ville jeg investert i en ny som de kan bruke lenge. Dyne er håpløst... Jeg har en Odenwalder (eller hva den nå heter) som det er hull til selen i. Du kan også kjøpe løs sele, som bare festes på to punkt ved hoftene til barnet. Da sitter de fast i vogna, men ikke inntil vognryggen. Bruker det når de sover i barnehagen.

Jeg har brukt et saueskinn som jeg skjærer hull til selen i. Da sitter det stødig. Så bruker jeg pose over det. Når det blir varmere i været har jeg brukt et stort teppe som jeg bretter til slik at det kommer godt under beina. Noen vogner har jo også fotpose som du kan ha utenpå. Når barnet blir større og skal gå, eller leke litt på trilleturen kler jeg dem godt med vann og vindtett dress, slik at de lett kan tas ut av vogna. Har fremdeles med teppe, og skinnet under dem, da de fortere blir kalde av å sitte i ro i vogna.

Skrevet

Ville klart investert i en pose med selehull til å ha vognen, ja. Vårpose nå og til høsten, vinterpose til vinteren og ellers ett seteinnlegg til de varme dagene da man bare kan legge ett lite teppe over, eller evnt ingen ting ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...