Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Hver gang jeg logger meg inn på MSN,så logger en person seg på også..det kommer opp *navn*har akkurat logget på... Hva betyr det ? hva slags msn bruker den personen da? Personen har ikke vært ved dataen siden igår
Patetica fåkksi Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Det vedkomne mest sannsynlig gjør er å stå som frakoblet, da får man likevel beskjed når andre logger seg inn. Så vedkomne kan da skifte status fra frakoblet til pålogget med en gang han/hun ser at du er der.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Nei, det vises ikke at du logger deg på dersom det står at du skal logge deg på som frakoblet. Det har vi prøvd her i heimen. Ellers så er det mange som står som borte, og dersom internett slår seg av og på, så kommer det at de logger seg inn hver gang netter fungerer igjen. Jeg logger meg aldri av, men bare lukker skjermen og likevel så står det at jeg logger på med gjevne mellomrom.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Glem mitt øverste Patetica. Jeg leste feil, som du sikkert ser:-)
Patetica fåkksi Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Agghh, det var ikke det jeg sa, men nå luftet du også et annet problem så da tar vi det hver for seg. Vi to er venner på MSN. Jeg jobber foran dataen hjemme og er koblet til, men jeg står som frakoblet. Du bestemmer deg for å logge inn hos deg, jeg får da opp beskjed om dette, og velger å forandre min status til pålogget (kanskje fordi jeg vil at du skal ta kontakt, eller rett og slett fordi jeg ønsker at du skal vite at jeg er der). Du får dermed opp beskjed om at "Patetica er nå logget inn" rett etter at du logget inn. Når nettkoblinga di tuller så skjer det ofte at MSN kobler seg ut av seg selv, selv om du fysisk ikke trykker på den knappen. Når du da har nett igjen vil alle dine tilkoblede kontakter "koble seg på" samtidig. Det er nettproblem, ikke noe annet.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #7 Skrevet 16. mai 2010 Veldig mange har automatisk pålogging på msn ved oppstart av datamaskin og eller msn som startside. Da vil pålogging registreres uansett hva du gjør på datamaskinen. Og feks mobil tilgjengelighet. Jeg får også slike infobobler når jeg åpner datamaskinen, jeg tror ikke personene logger akkurat da, men at det er info om hvem som har blitt logget på siden sist og fremdeles ikke er frakoblet..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #8 Skrevet 16. mai 2010 Hmm vedkommende sier han var på internettkafe igår og siden det har han vært "pålogget" på msn,og hver gang jeg loger inn så står det "navn" logger på..Så er han borte/på avogtil på msn..Skriver men får ikke svar :-p Synes det er litt rart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå