Gå til innhold

Hjelp meg!Gutten min på snart 1 år er EKSREMT opptatt av penis.Drar,klemmer og river så hardt han kan! Blør og blir ildrød! Hvorfor? Noen som har opplevd det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så vondt å se på, og det er nesten umulig å skifte bleie på han.

Skriker og hyler hvis vi holder hendene hans,men vi må.

Bæsjebleier er et mareritt...

Han har litt atopisk eksem, men ikke mye. På kneet og litt på ankelene. Han er ikke rød på pungen før han peller seg der, og det virker heller ikke som om det er noe utslett eller noe heller,

Hva kan det være?

er gutter SÅ opptatt av fanten sin? Kan ikke være normalt...

Håper virkelig noen kan svare/hjelpe meg.. er helt fortvilet,

Takk,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg helsearbeider men det eneste jeg tenker er at noe må jo plage ham? Hvis han drar så "hardt han kan" og det ender i at han blir veldig sår og blør?

Jeg har ikke gutt og veit desverre ikke, men jeg tror kanskje du kan nevne det for legen / helsestasjonen. Kanskje han har urinveisinfeksjon eller noe?

Skrevet

Begge mine har vært rimelig interessert i den periodevis, men ikke dradd så hardt at den har blødd altså...

Skrevet

Takk for svar! Flere?

Plager han ikke når han får på bleie. Da er det lissom glemt, så er det første jeg må forte meg å gjøre.

han blir litt sånn "salig" i blikket når han drar/peller seg. Hyler og skriker når vi tar vekk hendene hans.

Går ikke an å bade han nå. Vi må kjøpe bade-bleier, så da må det jo være noe som ikke stemmer..?

Får ringe legen på mandag.

Skrevet

Gutten vår gjorde det samme, det ga seg med tiden. (var ikke noe "gærnt" nedentil) Nå er han mer forsiktig. 14 mnd gammel....

Skrevet

Ok, takk for svar Dr Dyregod:)

Godt å høre!

Plager han jo ikke når bleia er på, så jeg håper ikke det er noe annet enn ren nysgjerrighet.

Skulle øanske han bare kunne behandle understellet sitt med LITT mer andakt...:)

Skrevet

Begge gutane mine har vore veldig opptatt av fanten sin...er og forresten...

Drar og drar...og peiker og gliser....men ikkje så mykje at dei har begynt å blø-..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...