madame Mim Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Dagen blir nok brukt innendørs til div 17 mai forberedelser, men pytt sann. God dag folkens
Gjest Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 God dag i godværet! Er nydelig vær her også. Sol og varmt:) Så i dag skal jeg og vesla besøke oldemor på gamleheimen og ta henne med ut på middag. Blir koselig:)
Gjest Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 åå..heldige du...her er det kaldt som sy, og skikkelig grått! Regner gjør det, og jammen meg har det ikke tordnet og. Skitt au, jeg flytter snart til syden!!
petite fleur Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Endelig kom våren til oss i nord også :-) Nesten 20 grader her også, føltes som 40 grader i sola....Gutten og jeg har sittet på verandaen og spist frokost og diverse, måtte faktisk gå inn til slutt fordi det var så varmt :-O Deilig!
NostraStoria Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Åh, høres herlig ut oppe i nord! Her på Vestlandet er det ingenting som minner om vår - men skikkelig høstdag i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå