Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

75 prosent av alle menn onanerer på jobb. Til sammenligning onanerer 46 prosent av kvinnene på jobben. Mennene legger oftest jobbrunken til toalettet, men også kontoret og bilen er populære steder.

Sitat hentet fra KK.

Seriøst? Er det virkelig noen som gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det hørtes veldig mye ut! Trodde kanskje det var noen få prosent jeg. Har aldri hørt om noen som har gjort det, men det er kanskje ikke slikt man forteller :P

Skrevet

Nei, det er vel ikke akkurat tema i lunsjen. Jeg ble bar overrasket over at folk gjør det, og så over det høye tallet.

Hva skal man tenke når folk er litt lenge på tolettet etter dette? Og når de i tillegg ser ekstra tilfredse ut? Hehe

Skrevet

Hehe, må ærlig innrømme at jeg aldri har tenkt over hvor lenge noen er på do :P Kanskje det er mer obs på det nå! hahaha :-) Over 70% er jo voldsomt mange av mennene da!

Skrevet

Kommer nok til å tenke på det ja :-) når man ser andre undersøkelser der det er så mange som ikke vasker seg på hendene etter toalettbesøk ( som jo er ekkelt nok i seg selv ), ja da blir dette rimelig ekkelt...

Ingen mer håndhilsing etter dette. Må innføre et annet hilserituale uten nærkontakt.

Skrevet

Høres meget bra ut Knøttene, men lurer på hvor seriøs jeg blir tatt om jeg slenger en slags hi five uten kontakt ved kundemøter osv. Det burde vært mer naturlig.

Har du noen gode forslag?

Skrevet

Jeg gjør ofte det jeg.

Jobber på kjøkken.

Skrevet

High five innebærer nærkontakt, så nei, er foreløpig uten forslag :-/

Burde holde å si hei med et smil ?

Skrevet

En jeg datet for mange år siden fortalte meg at han pleide å ta seg en runk på doen på jobb i blant, ble litt paff da:) Hvem tenker i de baner på jobb??

Skal nevnes at han var over normalt sexfiksert og snakket om sex konstant..

Skrevet

jeg har tatt meg en runk på jobb tror ca 2-3 ganger iløpet av min arbeidkarriere. Da snakk om i løpet av 10 år.

Om det er slike forhold som presenteres i kk, så synes jeg kanskje ikke jeg onanerer ofte på jobb, andre trenger vel ikke ha gjort det oftere, selv om de har gjort det på jobb...

Skrevet

Kan med hånden på hjertet si at jeg ALDRI her onanert på jobb. Tanken har faktisk aldri slått meg..

Må si at jeg klarer å vente med behovstilfredstillelse etter arbeidstid da...

Har så mye å gjøre på jobben at jeg ikke prioriterer onani...

Skrevet

Hehe

Nei, det har liksom aldri slått meg heller. Nå er jeg ikke sikker på om dette var informasjon jeg egentlig ønsker heller fordi jeg sikkert kommer til å lure når folk er ekstra lenge på do og kommer lykkelig tilbake :-/

Skrevet

Nå kan jeg ikke akkurat si at det er det jeg tenker mest på på jobb, men om man har en fryktelig kjedelig jobb er det sikkert greit tidsfordriv, hehe..

Men jeg vet om endel menn som gjør det- har et par ekser som innrømte at det hendte de tok en runk på jobb. Så helt uvanlig er det sikkert ikke.

Skrevet

Æsj, det er jo egentlig bare ekkelt! Det har jeg aldri gjort og kommer aldri til å gjøre!

Skrevet

Ja, det er ekkelt. Uventet også. Folk er rare og i dette tilfellet ganske ekle.

Skrevet

jeg syns ikke det er så rart. bare tenk på alle "ånei mannen min runker" inneggene her inne.... ehehe

Skrevet

Ok, men i betalt arbeidstid blant kolleger? På do eller hvor de nå er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...