Gå til innhold

Jeg er så dum....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å slå opp med kjæresten min igår. Sa vi burde flytte fra hverandre til sommeren osv, at ting fungerer meget dårlig for tiden. Han begynte å grine noe så inni h*****te. Sa at ingen ville ha han noen sted, og at han ville ordne opp. Han gjentok flere ganger " Si at alt vil bli bra og at vi skal ordne opp" Jeg fikk helt vondt av han og sa at vi kan prøve i 3-4 uker til men funker det ikke da så flytter jeg for meg selv. Åh dritt. Samme gamle dritten. Hver eneste gang får jeg dårlig samvittghet av han og velger å gå tilbake, hva skal jeg gjøre?! Tror han er redd for å bli alene eller noe.. Jeg får helt vondt når han griner som en unge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt. Det er ofte verre å være den som går enn den som blir forlatt.

Du kan trøste deg med at det går over, og at han vil få det bra igjen, men veien dit kan bli tøff. Det kan ta noen mnd og det kan ta noen år, men det vil gå bra.

Lykke til!

Skrevet

Takk :/ Kjenner meg som den store, stygge ulven. Han beskyldte meg for å være forelska i en annen, men det er ikke sant. Forholdet fungerer ikke og vi ender opp å krangle foran datteren vår. Det skal ikke hun måtte sitte med minner igjen om.. Familien hans bor ca 80 mil unna herfra, så ganske langt dit. Han har noen venner her og, men ingen som er spesielt nære venner. Jeg har vel egentlig bare utsatt litt lengre å dra fra han nå, men jeg vet det kommer til å skje..

Skrevet

Han lurer bare seg selv om han vil være i et forhold som ikke fungerer, bare for å ikke være alene. Alle føler seg alene fra tid til annen, men da får man også et spark i baken om å komme seg mere ut, finne tilbake til gamle venner osv osv.

Er du heldig så bytter han deg ut relativt kjapt ;) Det skjer ofte hos de som er redde for å være alene. Og det er ofte det beste for begge parter.

Skrevet

Ja, kanskje det :-) Greia er at han tviholder på meg, rett og slett.. Kommer nok til å be han flytte hjemover etterhvert, regner ikke at han vil bli boende her. Han ser for seg fremtiden med oss sier han, jeg føler ikke det samme :( Føler meg helt råtten som tenker sånn, men det er bare sånn det har blitt..

Skrevet

Kjenner til problemet :/ Var sammen med en fra et skandinavisk land. Gjorde det slutt med han gang på gang, men han skrek seg til å prøve videre. Tilslutt endte jeg det hele, fyren leide seg hus rett vedsiden av meg og maste stadig om at vi skulle bli sammen igjen. Så fant jeg ut at jeg skulle flytte til Stavanger, og tror du fanden ikke fyren flytta etter meg dit også. Og utrolig nok klarte han å finne seg leilighet i samme nabolag igjen :( Etter et år med mas fra han der flyttet jeg hjem igjen, og rett etterpå fant han seg heldigvis en ny dama. Så nå er han ute av livet mitt for godt..

Skrevet

Du får bruke disse neste ukene til å rydde opp i tingene dine og planlegge flytting. Og avtale mekling på familieværnkontoret + papirene til stønadene du kommer til å trenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...