dolsi Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Er litt deppa nå ja.... Reiser på ferie snart og begynte å grave fram sommerklærne mine fra i fjor. Tja hva skal man si.......NESTEN INGENTING PASSET!!!!!! Tjukkebollafeita sier jeg bare!!!! Har jo ikke råd nå til å kjøpe meg verken ny garderobe eller ny kropp......Så blir vel nødt til å bare skvise meg inn i det jeg har og føle meg ukonfertabel. Måtte bare få det ut for gubben gidder ikke høre på gnålet mitt! :s
fox`y Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 har d på samme måte hær:( må kjøpe meg nye sommerklær,men lommeboka er konstant tom. Kansje d er noe billige klær der du skal på ferie så slipper du å ha me så mye??? god ferie iallefall:)
Koala *g07* Skrevet 15. mai 2010 #3 Skrevet 15. mai 2010 hihihi, unnskyld at jeg ler, men hørtes ut som meg selv. Får bare ta tak i seg selv, og starte å gjøre noe med det. Men jeg sier det så altfor ofte
dolsi Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2010 Huff ja. Skal snart til Tyrkia og håper på å finne noe dær. Jeg må også bare jobbe med motivasjonen.... Har liksom begynt å miste midja....... :s
Ranveig R Skrevet 15. mai 2010 #5 Skrevet 15. mai 2010 Midje? Kva er det for noko då? Kjenner følelsen. Er no i gang med ordentleg treningsprogram, litt meir normal aktivitet og bittelitt bedre kosthald, så håpar på å gjere nokre underverker med denne kroppen og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå