Gå til innhold

Gråt du da du ble fridd til??

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Jeg tror typen har planer om å fri til meg i Mai,han har bla målt fingeren min osv.. Og jeg gruer meg litt fordi jeg vet jeg kommer til å begynne å gråte...

Gråt dere da dere ble fridd til? Hvordan ble dere fridd til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men ikke fordi jeg var rørt.

Skrevet

Hos oss var det jeg som fridde.. Han grein ikke men var stram i maska... Fikk ja, da og vært forlovet i 9 år, gift i 3... Hadde det vært opp til at han sku ta initiativet, hadde vi sikkert "bare" vært kjærester ennå...

Skrevet

Hehehe, skjønner at den kunne misforstås..

Han fridde midt i en opphetet krangel hvor jeg gråt;-) Faktisk ikke noe godt minne i det hele tatt, for å være ærlig, men men..

Skrevet

Jeg ble fridd til den dagen jeg hadde termin med nr 1, og da sier det seg selv at jeg gråt BØTTER!

Skrevet

Gråt ikke tror jeg, men jeg husker INGENTING fra frieriet. ALT er visket ut fra minnet, har ikke sjanse til å huske hva han sa eller noe.

Må sies at jeg ble tatt på senga ja...

Skrevet

Nei, og svaret han fikk var HJELP:D

Nå har vi vært lykkelig gift i snart 10 år... :)

Skrevet

Jeg fridde, og trodde jeg kom til å gråte, men det gjorde jeg ikke.

Bare smilte.

Samme når jeg føda, trodde jeg skulle gråte når jeg fikk se nurket. Det gjorde jeg ikke. Bare smilte.

Og jeg tror jeg kommer til å gråte når jeg gifter meg, men jeg burde vel ha lært nå at det blir vel bare smiling da og.

Skrevet

Nei, jeg spurte om han kødda;) Tror jeg spurte 3 ganger faktisk, klarte liksom ikke helt å tro på det, hadde vært sammen i nesten 1 1/2 år, bodd sammen i 1 år, men alikevel... Han var jo ikke edru, var på på vår årlige grillfest, men han måtte vist drikke seg til mot;) Han fikk forøvrig et klart JA! tilslutt og nå har vi vært gift i straks 2 år:)

Skrevet

Jeg lo og gråt om hverandre :-))

Skrevet

Gråter bare når jeg blir forbandet jeg, så her var det bare smiling under frieriet:) og fødslene!

Skrevet

Nei jeg gråt ikke.. var lettere sjokkert da. Fikk spørsmål om vi ville forlove oss, da sa jeg at hvis vi skulle forlove oss så ville jeg ha dato på bryllupet. Fikk da til svar er du ledig denne dagen. Selvfølgelig var jeg det.

Skrevet

Jeg gråt ikke da jeg ble fridd til. Han fridde på en nyttårsaften. Det var bare oss to og vi stod ute på balkongen med utsikt over hele Oslo da han plutselig gikk ned på kne og fridde.

Skrevet

Nei, desverre for min ultraromantiske mann er jeg ikke så lettrørt eller sentimental. Jeg var mest opptatt av om han mente det. Det skjedde nemlig rett etter at vår første baby kom til verden og jeg tenkte at han kanskje bare lot seg rive med av stemningen:)

Skrevet

Jeg gråt ikke. Han gråt da jeg svarte "nei"

Skrevet

..med tanke på at det ble en ca 100 frierier før det ble seriøst, så ble det ikke så mye gråting. Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...